اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر همدان:

خوشحالم هلال احمر همدان در غرب کشور می‌درخشد

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر همدان گفت: با توفیقی که از سوی خدای متعال نصیبم شد سعی کردم جایگاه هلال احمر همدان را در غرب کشور ارتقا دهم و خوشحالم که امروز همدان در غرب کشور می‌درخشد.

خوشحالم هلال احمر همدان در غرب کشور می‌درخشد

حمیدرضا ره‌انجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: یک دوره 43 ماهه و یک دوره 93 ماهه در استان همدان خدمت کرده‌ام و امروز خوشحالم که با همت همه اعضا و کارکنان، هلال احمر همدان در غرب کشور می‌درخشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر تأثیر مثبت یا منفی تودیع و معارفه مدیرعامل این جمعیت بر نحوه اجرای طرح امداد نوروزی 93، ابراز داشت: شاید اگر این اقدام به زمان دیگری موکول می‌شد بهتر بود.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: مدیر نقش هماهنگ‌کننده در اجرای طرح را دارد و قسمت اجرایی و عمده طرح بر عهده معاونین و اعضای داوطلب است.

وی با اشاره به آمادگی کامل معاونت امداد، داوطلبان و جوانان رؤسای شعب برای اجرای طرح امداد نوروزی بیان کرد: همه باید به آقای کارخانه‌ای که با فکر و توانایی‌های جدید مسئولیت هلال احمر را بر عهده می‌گیرد، در اجرای موفقیت‌آمیز طرح امداد نوروزی کمک کنیم.

ره‌انجام گفت: من در دور اول مدیریتم در استان همدان دینی نسبت به مردم این استان داشتم و سعی کردم آن را ادا کنم.

وی خاطرنشان کرد: با توفیقی که از سوی خدای متعال نصیبم شد تا آنجا که در توان داشتم سعی کردم جایگاه هلال احمر استان را در کشور ارتقا دهم و به اهدافم رسیدم که البته قضاوت این امر هم با مردم است.

انتهای پیام/89034/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول