اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

نوع مدیریت هلال احمر می‌تواند بر آینده اثرگذار باشد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: جمعیت هلال احمر نهادی برخوردار از وجاهت بین‌المللی است و به همین دلیل نوع مدیریت آن می‌تواند بر آینده اثرگذار باشد.

نوع مدیریت هلال احمر می‌تواند بر آینده اثرگذار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین که با حضور محمد تقی‌خانی مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر در سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، گفت: آن دسته از مسئولان به توفیق دست می‌یابند که هدف آنان از پذیرش مسئولیت، خدمت به مردم و کسب باقیات صالحات است.

وی با اشاره به کوتاهی دوران خدمت و گذشت سریع آن افزود: خداوند فرصت کوتاهی در اختیار مسئولان قرار می‌دهد که به سرعت سپری می‌شود و مدیران به عنوان افرادی که از این فرصت بهره‌مند هستند باید حداکثر خدمات خود را به مردم در این مدت کوتاه ارائه کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دنیای آخرت علاوه بر نظارت خداوند به عنوان ناظر اعلی بر اعمال و خدمات مسئولان در مدت مسئولیت آنان، مردم نیز بر چگونگی انجام کارها در مدت مسئولیت و خدمت آنان نظارت می‌کنند.

محمدی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر نهاد مقدسی است که هم از نظر شرح وظایف و هم خدماتی که به مردم جامعه ارائه می‌کند، با دیگر نهادها متمایز است چراکه رسیدگی به قشرهای آسیب‌دیده، مردم متالم از حوادث، بلایا و جنگ‌ها را بر عهده می‌گیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جمعیت جلوه‌ای متمایز از دیگر دستگاه‌ها از خود به تصویر می‌کشد، عنوان کرد: در حال حاضر نهادهای خدماتی و حمایتی زیادی در کشور وجود دارد اما نهادی که از وجاهت بین‌المللی برخوردار است، هلال احمر است و به همین دلیل نوع مدیریت آن در آینده می‌تواند موثر و نتیجه‌بخش باشد.

وی مدیران را قوه متفکره و نیروی محرکه سازمان‌ها خواند و گفت: آنان می‌توانند برای سازمان‌ها و نهادهای مدیریتی خود ریل‌گذاری کنند در صورتی که این کار به درستی صورت گیرد، قطار سازمان به خوبی روی ریل پیشرفت حرکت می‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم آینده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نگری، تعیین اولویت‌های سازمان، انسجام سازمانی و ایجاد مودت و همدلی از سوی مدیران در اداره حوزه‌های کاری خود به منظور رشد و ارتقای آن تاکید کرد.

محمدی ادامه داد: مدیر وظیفه دارد با تولید فکر و ارائه نظرات جدید برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تلاش کند تا مردم بتوانند از تمام ظرفیت‌های سازمان به معنای اتم و اکمل آن بهره‌مند شوند.

در این مراسم ضمن معرفی حمید ره‌انجام به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین، از خدمات 22 ماهه حسین درویشی مدیرعامل پیشین این جمعیت تقدیر شد.

در مراسم امروز حمیدرضا دهقان مدیرکل هماهنگی، مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال احمر، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین نیز حضور داشتند.

همچنین نمایندگان شوراهای اجرایی شهرستان‌ها، اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قزوین، مدیران و معاونان، اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان این جمعیت و نیز برخی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان همدان از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

انتهای پیام/77011/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول