اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر قزوین:

سیاسی‌کاری در هلال احمر قزوین جایی ندارد

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر قزوین گفت: این نهاد به هیچ وجه سیاسی نیست و بنا بر اصول آن، دین، فرهنگ، نژاد و پوست موجب هیچ گونه تبعیضی در عملکرد جمعیت هلال احمر نمی‌شود.

سیاسی‌کاری در هلال احمر قزوین جایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمید ره‌انجام ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین که با حضور محمد تقی‌خانی مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر در سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این نهاد به هیچ وجه سیاسی نیست و همان گونه که در اصول آن هم آمده است، دین، فرهنگ، نژاد و پوست موجب هیچ‌گونه تبعیضی در عملکرد جمعیت هلال احمر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: باید در راستای دستیابی به مسائل بشردوستانه که از اهداف و اصول جمعیت هلال احمر است، کاملاً بی‌طرف باشیم.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر قزوین خاطرنشان کرد: در تمام طول مدت 13 سالی که در استان همدان خدمت کردم، سیاسی نبوده‌ام و از همین لحظه تا زمانی هم که در استان قزوین حضور دارم، این جمعیت به هیچ جا وابسته نیست.

ره‌انجام اذعان کرد: سرباز ولایت هستیم، چتر ولایت روی سر ماست و سیاسی کاری در هلال احمر قزوین جایی ندارد، بلکه فقط باید در این نهاد تعلیم، آموزش و بازآموزی در راستای تحقق وظایف و اهداف تعیین شده صورت گیرد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر قزوین با اشاره به در پیش بودن سال نو تصریح کرد: در آستانه سال جدید مردم از اسفندماه در جاده‌ها نیازمند کمک هلال احمر هستند و به همین دلیل باید میزان خدمات و کیفیت کار خود را در راستای تحقق اهداف و وظایف تعیین شده ارتقا بخشیم.

وی با بیان اینکه در گذشته حتی بسیاری از خودروها و تجهیزات جمعیت هلال احمر قابل استفاده نبود اما در حال حاضر امکانات و تجهیزات لازم وجود دارد، ادامه داد: آموزش‌های هلال احمر باید تخصصی و منطبق با آموزش‌ها و علم روز دنیا باشد زیرا امروزه در سطح جهان نحوه برخورد با سوانح و حوادث به شکل سنتی نیست.

ره‌انجام اذعان کرد: جوانان فعال و پرشوری در هلال احمر قزوین فعالیت دارند که نباید با آنان بدخلقی کرد زیرا آنان چیزی جز احترام نمی‌خواهند و تنها برای کمک به همنوعان خود تلاش می‌کنند.

ره انجام با بیان اینکه مسائل موجود در جمعیت هلال احمر استان قزوین چندان حاد نیست، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همفکری همگانی، فعالیت‌های این نهاد بیش از گذشته توسعه و بهبود یابد.

در این مراسم ضمن معرفی حمید ره‌انجام به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین، از خدمات 22 ماهه حسین درویشی مدیرعامل پیشین این جمعیت تقدیر شد.

در مراسم امروز حمیدرضا دهقان مدیرکل هماهنگی، مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال احمر، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین نیز حضور داشتند.

همچنین نمایندگان شوراهای اجرایی شهرستان‌ها، اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قزوین، مدیران و معاونان، اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان این جمعیت و نیز برخی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان همدان از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

انتهای پیام/77011/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول