اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر خبر داد

اجرای طرح‌های امدادی هلال احمر در ایام نوروز

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر از اجرای طرح‌های امدادی هلال احمر ملایر در ایام نوروز خبر داد.

اجرای طرح‌های امدادی هلال احمر در ایام نوروز

علی‌مرتضی میرزایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: هلال احمر شهرستان ملایر همچون سال‌های گذشته به منظور افزایش توان امدادگران و نجات جان مصدومین و حادثه‌دیدگان سوانح، آماده مطلو‌ب‌ترین و سریعترین پاسخگویی در ایام نوروز است.

وی گفت: نیروهای امدادی این جمعیت از 26 اسفند ماه سال جاری تا 16 فروردین ماه سال آینده در طول مسیرهای مسافرتی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان ملایر به مدت 20 شبانه‌روز با تعداد 31 نفر نجاتگر به عنوان عوامل امداد و چهار نفر پرسنل به عنوان نیروهای ستادی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: این نیروها در دو پایگاه امداد جاده‌ای زاغه در 35 کیلومتری محور ملایر – همدان و پایگاه امداد جاده‌ای فیروز واقع در روستای فیروز در 26 کیلومتری محور ملایر- اراک با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به مسافران نوروزی خدمات امدادی خواهند داشت.

میرزایی بیان داشت: در هر پایگاه به صورت 24 ساعته سه نفر نجاتگر و امدادگر داوطلب و یک نفر امدادگر کادری مستقر است.

وی یادآور شد: کشیک اداری نیز با هدف ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی  آماده پاسخگویی به هموطنان است.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر در ادامه به طرح درون‌شهری هلال احمر در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: نیروهای امدادی هلال احمر در ایام نوروز در شهرستان نیز آماده ارائه خدمات در سه مسیر ورودی شهر ملایر هستند.

وی ابراز داشت: این طرح با عنوان راهنمایی مسافران نوروزی با استقرار سه چادر هلال احمر در مبادی ورودی شامل میدان استقلال، میدان نیروی انتظامی و میدان کوثر شهر ملایر اجرا می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه تعداد 162 نفر از نیروهای امدادی هلال احمر در این طرح به کار گرفته می‌شوند، افزود: در این طرح 108 نفرروز خواهر و 54 نفر روز برادر شرکت دارند.

وی از استقرار ایستگاه کودک، چادرهای ویژه نماز برای مسافران و برگزاری نمایشگاه عکس از فعالیت‌های هلال احمر در کنار چادرهای مستقر در مبادی ورودی شهر ملایر خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر گفت: در چادرهای هلال احمر خدمات بهداشتی از جمله کنترل فشار و قند خون مسافران، تهیه و توزیع بروشور و نقشه نقاط حادثه خیز شهرستان و بسته‌های فرهنگی نیز صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح نوروزی هلال احمر سایر دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان نیز با هلال احمر همکاری دارند.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول