اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر طبس خبر داد

اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت هلال احمر در طبس

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت خیران و داوطلبان هلال احمر این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت هلال احمر در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین‌علی فخاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی فرشتگان رحمت در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر با مشارکت خیران و داوطلبان جمعیت تا پایان اسفند‌ماه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: پایگاه داوطلبی هلال احمر طبس آماده دریافت کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی و بسته‌بندی این کمک‌ها در قالب سبدهای غذایی و همچنین توزیع آن در بین زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های کم درآمد و بیماران صعب‌العلاج است.

این مقام مسئول اذعان داشت: هدف از اجرای این طرح  ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی برای ارتقای اثربخشی خدمات داوطلبانه، حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت به ویژه زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و ایتام در آستانه سال نو است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح در طبس از طریق هماهنگی با ادارات و نصب پوستر در سطح این شهرستان و همچنین توزیع قبوض برای جمع‌آوری وجوه نقدی توسط خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس یادآور شد: طرح فرشتگان رحمت در طبس از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان اسفند‌ماه امسال ادامه دارد که تاکنون 15 نفر از داوطلبان در این طرح مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول