اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر:

هلال احمر ایران یکی از 5 جمعیت برتر دنیاست

مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران یکی از پنج جمعیت برتر در سراسر دنیاست.

هلال احمر ایران یکی از 5 جمعیت برتر دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد تقی‌خانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین که در سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر ایران یکی از نهادهای قدرتمند در کشور و جزو پنج جمعیت برتر در سراسر دنیاست.

وی افزود: این جمعیت با تشکیلات جدید و انتخاب فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر به عنوان عضو شورای حکام صلیب سرخ و هلال احمر جهانی می‌تواند در جهان اسلام و عرصه جهانی تأثیرگذار باشد تا در ورای کشورهای اسلامی نیز خدمات بشردوستانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ارائه کند و دست آنان را بگیرد.

مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دستگاه‌های امدادرسان هرچه قوی باشند، باز هم نمی‌توانند بدون کمک، اتحاد و همدلی یکدیگر موفق عمل کنند، ادامه داد: این همدلی در میان دستگاه‌های امدادی استان وجود دارد و تقویت آن سبب می‌شود تا جمعیت هلال احمر استان بهتر بتواند به مردم خدمات‌رسانی کند.

تقی‌خانی تصریح کرد: خدمت به مردم نعمتی است که خداوند آن را به هر کسی عطا نمی‌کند و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران هرچه خدمات‌رسانی به مردم را به شکل بهتر و کیفی‌تری ارائه کنند، شکر به درگاه خداوند را بهتر به جای آورده‌اند.

مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: وجود امدادگران جوان در قزوین سبب می‌شود که در زمان وقوع حوادث، درد آسیب‌دیدگان را بهتر درک و به آنها کمک‌رسانی کنند.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین پیش از این نیز همین گونه بوده است و هر جا حادثه‌ای به وقوع پیوسته، امدادگران و فعالان آن برای امدادرسانی و کمک در آن حضور یافته‌اند.

در این مراسم ضمن معرفی حمید ره‌انجام به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین، از خدمات 22 ماهه حسین درویشی مدیرعامل پیشین این جمعیت تقدیر شد.

در مراسم امروز حمیدرضا دهقان مدیرکل هماهنگی، مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال احمر، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77011/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول