اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر خبر داد

تخصیص 280 میلیارد ریال عوارض آلایندگی پارس جنوبی به دهیا‌ری‌های استان بوشهر

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر از تخصیص 280 میلیارد ریال عوارض آلایندگی توسط پارس جنوبی به دهیا‌ری‌های استان بوشهر خبر داد.

تخصیص 280 میلیارد ریال عوارض آلایندگی پارس جنوبی به دهیا‌ری‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عالی‌نژاد صبح امروز در دیدار با مردم روستایی بخش بوشکان دشتستان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق دوردست و محروم از اولویت‌های مسئولان است.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به مرد مناطق محروم باید افزایش یابد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر با اشاره به وضعیت دهیاری‌ها در سطح استان ابراز داشت: در استان بوشهر 354 دهیاری وجود دارد و 27 روستا نیز بدون دهیاری هستند.

عالی‌نژاد با بیان اینکه امنیت شغلی دهیاران را همواره در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: تخصیص کد اجرایی دهیاری‌ها ضروری است که نیازمند پیگیری بیشتر است.

وی یادآور شد: ساختمان برخی از دهیاری‌ها افتتاح شده و برخی دیگر در حال تکمیل شدن است که امیدواریم به زودی محقق شود.

عالی‌نژاد تصریح کرد: 280 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی مجتمع پارس جنوبی در اختیار دهیاری‌ها قرار گرفته که 210 میلیارد ریال به روستاهای حومه عسلویه تخصیص یافته و باید در توزیع این اعتبارات در سطح استان عادلانه‌تر عمل شود.

این مسئول بیان داشت: حدود 100ساختمان دهیاری در استان بوشهر احداث شده و در برخی از روستاها به دلیل کمبود جمعیت، احداث ساختمان دهیاری نیاز به اعتبارات بیرونی و ویژه دارد.

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر در ارتباط با مراحل اجرای برخی از پروژه‌های روستایی بخش بوشکان نیز گفت: به دلیل نرسیدن به موقع اعتبارات، بعضی از کارها تعطیل و برخی دیگر به کندی پیش می‌رود و نیازمند تدبیر مدیران و حوصله مردم شریف هستیم.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول