اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای هدف البرز توسعه یابد

استاندار البرز گفت: زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای هدف البرز توسعه یابد.

زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای هدف البرز توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سیدطاهر طاهری ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستای برغان و آتشگاه، اظهار داشت: کرج دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیاری است که می‌طلبد زیرساخت‌های این روستاها توسعه یابد.

وی با بیان اینکه متأسفانه کرج در حوزه زیرساخت‌های گردشگری با کمبود مواجه است، افزود: برای بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های گردشگری باید تدابیر اساسی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان انجام شود.

طاهری با تأکید بر اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری است،‌ خاطرنشان کرد: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به وجود دو روستای گردشگری در شمال غرب کرج اشاره کرد، از این رو باید زیرساخت‌های لازم برای گردشگری در همه ایام سال فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه روستای برغان جزو 5 نمونه روستای گردشگری استان به شمار می‌رود، افزود: لازم است مسائل و مشکلات این روستا در حوزه گردشگری هرچه سریعتر مرتفع شود.

استاندار البرز با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید و آغاز سفرهای نوروزی گفت: این ایام فرصت مناسبی است تا تولیدات داخل استان نیز به مسافران عرضه شود.

در ادامه این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز نیز طی سخنانی بیان داشت: روستاهای این استان با داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیار بالا مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع می‌شود لذا باید تدابیر اساسی را برای جذب بیشتر گردشگر در این استان فراهم کنیم.

مجید سریزدی افزود: در البرز پتانسیل جمعیتی سنگینی وجود دارد، به خصوص در حاشیه شهر کرج و همین امر موجب استقبال مردم برای گذراندن اوقات فراغت از مناطق تفریحی به خصوص از دو روستای آتشگاه و برغان می‌شود.

وی ادامه داد: تأمین سرانه‌های خدماتی و تفریحی استان متناسب با جمعیت کرج و ایجاد امکانات زیربنایی از مهمترین اهدافی است که باید برای توسعه گردشگری در این استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار البرز مناطق هدف گردشگری را از روستای آتشگاه عنوان کرد و گفت: این محدوده از روستای آتشگاه آغاز و به نوجان، جاده چالوس و برغان در امتداد محدوده غربی متصل می‌شود و از آن‌ها عبور می‌کند.

وی افزود: این منطقه دارای ظرفیت‌های مستعد در حوزه گردشگری ورزشی، رالی و پیست اسکی چمن است.

سریزدی تأکید کرد: در این راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده به زودی طرح جامع گردشگری در این منطقه کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول