اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

نخستین کنگره شهدای هنرمند زنجان 15 اسفند برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: نخستین کنگره شهدای هنرمند زنجان در 15 اسفند برگزار می‌شود.

نخستین کنگره شهدای هنرمند زنجان 15 اسفند برگزار می‌شود

سید جواد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کنگره شهدای هنرمند استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنج‌شنبه این هفته در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای این کنگره در نظر گرفته شده گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدای هنرمند از برنامه‌های اصلی این کنگره محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برای برگزاری کنگره شهدای هنرمند استان فعالیت‌های بسیاری انجام شده است، یادآور شد: استان زنجان گام‌های مطلوبی در شناسایی شهدای هنرمند برداشته است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از شناسایی 36 شهید هنرمند خبر داد و افزود: قبلا 34 شهید شناسایی شده بود که با اقدامات انجام شده به 36 شهید رسید.

هاشمی با بیان اینکه در قالب این کنگره شهدای هنرمند استان معرفی می‌شوند، تصریح کرد: با شناسایی شهدا برنامه‌های مطلوبی در این زمینه در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارسال پیام سردار کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به کنگره شهدای هنرمند، افزود: احتمال حضور حسین قنادیان، رئیس سازمان بسیج هنرمندان در این کنگره وجود دارد.

این مسئول از ارائه گزارش فعالیت‌های کنگره در این مراسم خبر داد و گفت: معرفی شهدای هنرمند در قالب پاورپوینت انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از پخش تیزر مراحل اجرایی کنگره در این برنامه خبر داد و یادآور شد: اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه می‌شود.

* تجلیل از خانواده‌های شهدای هنرمند

هاشمی با اشاره به اینکه این کنگره از ساعت 9.30 صبح آغاز می‌شود، عنوان کرد: 15 اسفند ماه سال جاری روز تجلیل از شهدای هنرمند استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این کنگره در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره‌های شهدا به‌ منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام از ضروریات و تاکیدات مقام معظم رهبری است که خوشبختانه سازمان بسیج هنرمندان در این زمینه گام‌های مطلوبی را برداشته است.

این مسئول تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به مقام شهید را از اهداف این کنگره عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری چنین کنگره‌هایی تنها یاد کوچکی از دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

* کنگره شهدای هنرمند یاد و خاطره‌ای از بزرگ مردان تاریخ

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره دانست و یادآور شد: رزمندگان استان زنجان نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند که برگزاری چنین کنگره‌هایی تنها یاد و خاطره‌ای از این بزرگ مردان تاریخ است.

هاشمی بر ضرورت آشنایی مردم به ویژه جوانان با شهدای هنرمند تاکید کرد و اذعان داشت: تا کنون چنین برنامه‌ای در استان برگزار نشده است.

وی در پایان متذکر شد: آشنایی نسل جدید با ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس از ضروریات امروز جامعه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

گفتنی است، نخستین کنگره شهدای هنرمند استان زنجان، 15 اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول