اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی:

دهیاران آذربایجان غربی برای ساماندهی مزار شهدا همکاری می‌کنند

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: دهیاران آذربایجان غربی برای مرمت گلزار شهدا آماده همکاری هستند.

دهیاران آذربایجان غربی برای ساماندهی مزار شهدا همکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عین‌الله شریف‌پور عصر امروز در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: دهیاران برای همکاری در این زمینه آماده هستند.

وی افزود: مسئولان متولی این امر به ویژه بنیاد شهید وظایف دهیاران را مشخص کند، تا اینکه به عنوان مسئول فنی، ناظر  و مجری طرح اقدامات لازم انجام شود.

شریف‌پور با اشاره به اینکه مردم روستاها از انجام هیچ‌گونه کمکی دریغ نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بهسازی مزار شهدا حرکت فرهنگی، عقیدتی و دینی قلمداد می‌شود، علاوه بر مسئولان مردم نیز برای قدم برداشتن در این ارتباط آماده هستند.

شریف‌پور تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری را خواستار شد و گفت: وظایف هر یک از ارگان‌ها در قانون مشخص شده است.

مدیر امور روستایی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امسال منبع مالی قابل توجهی برای هزینه کردن در این زمینه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول