اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-93

اجاقی: یادواره شهدای ثلاث‌باباجانی برگزار می‌شود

مسئول ستاد کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه از برگزاری یادواره 136 شهید شهرستان ثلاث‌باباجانی در تاریخ 14 اسفندماه سال‌جاری خبر داد.

اجاقی: یادواره شهدای ثلاث‌باباجانی برگزار می‌شود

سیدعیسی اجاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: یادواره 136 شهید شهرستان ثلاث‌باباجانی در تاریخ 14 اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به‌گفته اجاقی، این برنامه از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه بوده و در راستای نشر و گسترش فرهنگ رشادت و ایثار و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین مردم و جوانان اجرا می‌شود.

مسئول ستاد کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه گفت: این یادواره با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، روحانیان و اقشار مختلف مردم انجام می‌پذیرد.

وی از برپایی نمایشگاه‌های آثار دوران دفاع مقدس، تمثال مبارک شهدا و غرفه‌های مختلف فرهنگی از یک هفته قبل از برگزاری یادواره در محل برگزاری یادواره مذکور به‌صورت جنبی خبر داد.

این مسئول تاکید کرد: مسابقات ورزشی گرامیداشت سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه و 136 شهید شهرستان ثلاث‌باباجانی در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول