اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای پایانی سال انجام می‌شود

اجرای «طرح سپاس» از خانواده‌های شهدا در آمل

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل از اجرای «طرح سپاس» از خانواده‌های شهدای این شهرستان در روزهای پایانی سال جاری خبر داد.

اجرای «طرح سپاس» از خانواده‌های شهدا در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد سیفیان عمران عصر امروز در نشست شورای مشورتی مشاوران ایثارگر و شاهد بیان داشت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران برگ‌های زرین و افتخارآمیز ایران اسلامی هستند که با جان‌فشانی‌ و از خودگذشتگی‌های خود توانستند امنیت، آسایش و راحتی امروز را به ثمر برسانند.

وی بیان داشت: «طرح سپاس» از خانواده‌های شهدای این شهرستان از برنامه‌هایی است که در روزهای پایانی سال جاری و آغاز سال جدید در دستور کار اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان جای دارد.

سیفیان عمران گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران که هر هفته به صورت منظم در سطح شهرستان با حضور فرماندار و مسئولان شهری برگزار می‌شود در روزهای پایانی امسال و هفته نخست کاری سال جدید نیز ادامه می‌یابد.

به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل، در طرح سپاس این شهرستان از 39 خانواده دو شهید و 33 جانباز بالای 70 درصد دیدار صمیمانه انجام شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل نیز در این نشست با اعلام اینکه باید با عزت و افتخار حافظ مسیر مستقیم شهدا باشیم، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا تجدید عهد با آرمان‌های ایثارگران و رزمندگان است.

سید جعفر رسولی گفت: یادواره شهدا هم یادآور دلیرمردی‌های افرادی است که با آگاهی، دشمن‌ستیزی، ولایت‌مداری و بصیرت گوش به فرمان اوامر ولی امر مسلمین و ولایت فقیه بودند.

این مسئول با تاکید اینکه رزمندگان و ایثارگران باید با بودن در صحنه اجازه دهند تا نظام جمهوری اسلامی از آنها بهره لازم ببرد، گفت: نیازمندی امروز جامعه به حضور ایثارگران بیشتر از هر زمان دیگر احساس می‌شود و جامعه نیز حضور پررنگ‌شان را می‌طلبد.

رسولی با اشاره به بازدید مستمر از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان از آنها به عنوان نمونه بارز صبر، ایمان و اعتقاد راسخ به ولایت‌فقیه نام برد.

وی اقتدار، امنیت، عزت و صلابت بی‌نظیر ایران اسلامی در دنیا را حاصل ایستادگی، خون پاک شهدا و گوش سپردن به دستورات ولایت‌فقیه عنوان کرد.

انتهای پیام/86012/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول