اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت خبر داد

پرداخت 35 میلیارد تومان تسهیلات به 6 واحد صنعتی

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: مدیریت ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان 35 میلیارد تومان وام به شش واحد صنعتی جیرفت پرداخت کرده است.

پرداخت 35 میلیارد تومان تسهیلات به 6 واحد صنعتی

احمد امینی‎روش در حاشیه جلسه ستاد تسهیل سرمایه‎گذاری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در جلسه اول این ستاد کارخانه‎هایی که با مشکلات مالی، صنایع تبدیلی و سرمایه در گردش مواجه بودند، شناسایی شدند.

وی ابراز داشت: در جلسه دوم نیز بررسی مشکلات شش کارخانه بر اساس اولویت در بحث صنایع تبدیلی، تراکتورسازی و کارخانه شیر در دستور کار قرار گرفت.

امینی‎روش تصریح کرد: همچنین برای اجرای پروژه چهار متقاضی سرمایه‎گذاری در بحث کنسانتره آهن و مس جانمایی اراضی تصویب و مقرر شد، حداکثر طی سه روز این کار انجام گیرد تا در جلسه بعد به بهره‎برداران اعلام شود و از این طریق روند کار در حداقل زمان پیش برود.

وی مشکل عمده صنایع را بحث معوقات آنها دانست و اذعان داشت: این صنایع حدود چند سال در بحث پرداخت اقساط خود با مشکل مواجه بودند که در این جلسه تعیین تکلیف این معوقات پیگیری شد.

سرپرست فرمانداری جیرفت سرمایه در گردش را نیز یکی دیگر از مشکلات اساسی صنایع خواند و گفت: مدیریت ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان تصمیم‎های بسیار خوبی در زمینه این مشکلات اتخاذ کردند که جای تقدیر دارد که از جمله آن پرداخت 35 میلیارد تومان وام به این شش واحد بوده است.

انتهای پیام/80001/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول