اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی شهردار شیراز خبر داد

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شیراز در ترکیه

معاون اقتصادی شهردار شیراز از اعلام حضور شهرداری این شهر در همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری صنعتی و تجاری ایران و ترکیه خبر داد.

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شیراز در ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر حوزه ریاست شهردار این شهر، رضا خیراندیش اظهار داشت: در این همایش که به مدت چهار روز در استانبول ترکیه و با حضور سفیر ایران به همراه رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی کشورمان در ترکیه و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران ایرانی و ترکیه برگزار شد، نمایندگان شهرداری شیراز به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این کلان‌شهر پرداختند.

وی همچنین از تبادل نظر و اطلاعات بین نمایندگان شهرداری شیراز و دعوت‌شدگان همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران و ترکیه خبر داد و گفت: از مهمترین اقداماتی که در حاشیه این همایش صورت پذیرفت مذاکره با دکتر بیگدلی سفیر جمهوری اسلامی ایران و  دکتر چمنی رایزن فرهنگی در ترکیه و اعلام علاقه‌مندی شهرداری شیراز به حضور سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم در ترکیه برای حضور در شهر شیراز و بازدید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهر به عنوان بهشت ایرانی بود که امیدوارم با پیگیری مذاکرات صورت پذیرفته در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم در کشور ترکیه و همچنین سرمایه‌گذاران ترک در شهر شیراز باشیم.

خیراندیش تصریح کرد: برپایی این‌گونه همایش‌ها علاوه بر تبادل اطلاعات در زمینه‌های مدیریت شهری از یک‌سو به‌یقین در زمینه فرصت‌سازی و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای ایران و از سوی دیگر فراهم کردن این موضوع در جذب و شناسایی سرمایه‌گذاران برای کلان‌شهرها بسیار پراهمیت خواهد بود.

وی شهر استانبول را به عنوان یکی از شهرهای پرجاذبه و قدیمی خاورمیانه خواند که به عنوان یکی از شهرهای مهم کشور ترکیه نقش مهمی را در معادلات تجاری اقتصادی و گردشگری با ایران خواهد داشت.

انتهای پیام/2448/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول