اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر نیشابور خبر داد

سرمایه‌گذاری در نیشابور توسط فعالان کیش

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر نیشابور از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران فعال کیش در نیشابور خبر داد.

سرمایه‌گذاری در نیشابور توسط فعالان کیش

صادق هوشمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور گفت: مدیران هر شهر برای توسعه و پیشرفت شهری نیازمند استفاده از تجربیات دیگران هستند تا در کنار به‌کارگیری متخصصان بتوانند با بهره‌گیری از این تجربیات و الگو‌گیری از شهرهای موفق در پیشبرد اهداف شهری و تبدیل به شهر ایده‌آل گام بردارند.

وی ادامه داد: حضور اعضای شورای شهر و شهردار در همایش‌ها و نشست‌های تخصصی در حوزه مدیریت شهری که در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، نقش زیادی در مدیریت توسعه و ارتقای خدمات شهری، استفاده از فناوری‌های نوین در شهر، گسترش زیرساخت‌های شهری و راهکارهای کاهش هزینه در مدیریت شهری دارد.

این مسئول افزود: در راستای ارتقای دانش مدیریت شهری تعدادی از اعضای شورای شهر و شهردار نیشابور هفته گذشته در چهارمین همایش شهر ایده‌آل در جزیره کیش حضور پیدا کردند.

هوشمند خاطرنشان کرد: این همایش با حضور شهرداران سراسر کشور، اعضای شوراها، استانداری‌ها، معاونان و مدیران شهری شهرهای برگزیده کشور در حوزه مدیریت شهری در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه شهر ایده‌آل همزمان با این همایش افزود: در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت و خدمات شهری برپا شده بود، اعضای شورا از تازه‌ترین دستاوردها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های بزرگ کشور بازدید کردند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر نیشابور با اشاره به حضور محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی در این همایش اظهار کرد: ارائه مقالات سیاستمداران و دست‌اندرکاران مدیریت شهری در قالب سخنرانی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی اساتید برتر داخلی و خارجی در حوزه مدیریت شهری گوشه‌ای از برنامه‌های این همایش 2 روزه بود.

وی افزود: نشست شهردار با معاون وزیر راه و‌ شهرسازی در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع) و نشست برخی از اعضای شورا با معاون بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر بود.

هوشمند با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تبادل‌نظر اعضای شورا در حاشیه این همایش اضافه کرد: دیدار و هم‌اندیشی با تعدادی از اعضای شورای عالی کشور، دیدار با جمعی از شهرداران و اعضای شورای شهرها، هم‌اندیشی با اعضای شورای شهرهای اقماری نیشابور و دیدار با نیشابوریان مقیم کیش نیز از جمله برنامه‌های اعضای شورا طی این سفر بود.

وی با اشاره به نقش مهم این سفرها در جذب سرمایه‌گذاران برای حضور در نیشابور تصریح کرد: در بازدید از برج‌های دوقلوی طلایی سرمایه‌گذار نیشابوری، رایزنی‌هایی برای سرمایه‌گذاری وی در نیشابور انجام شد؛ همچنین در بازدید از شهر افسانه‌ای پدیده و برگزاری جلسه با مدیر اجرایی آن، از این شرکت نیز برای سرمایه‌گذاری در نیشابور دعوت به عمل آمد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر نیشابور در پایان گفت: در بازدید از نمایشگاه شهر ایده‌آل نیز پیش‌نویس قرارداد خرید مبلمان شهری و لوازم بازی کودکان با تخفیف حداقل 50 درصد به امضا رسید.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول