اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد:

سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت بر نرخ حمل و نقل را فراموش نکند

سرپرست حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و همچنین موضوع هدفمندی یارانه‌ها سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت بر نرخ حمل و نقل را فراموش نکند.

سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت بر نرخ حمل و نقل را فراموش نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی رحیمیان صبح امروز در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه حمل و نقل اشاره و اظهار کرد: در آستانه سال جدید ستاد نوروزی طبق سال‌های گذشته برنامه‌ریزی شده و هماهنگی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

 رحیمیان بر لزوم کنترل موارد فنی وسایل حمل و نقل عمومی توسط مدیران فنی شرکت‌ها تأکید کرد و شرایط مدیران فنی شرکت‌ها را برشمرد و شرکت‌ها را موظف دانست مدیران فنی خود را با این شرایط مطابقت دهند و در اسرع وقت آنها را معرفی کنند.

سرپرست حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بررسی و نظارت‌های انجام شده موانع و مشکلات سال گذشته برطرف شده است.

وی عنوان کرد: از تجربیات سال‌های گذشته با تشکیل کار گروه نظارتی تمام موارد و مشکلات را رصد کرده‌ایم و از آنها در جهت بهبود ارائه خدمات استفاده خواهیم کرد.

 سرپرست حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با استفاده از تجربیات گذشته به بهترین نحو و در چارچوب سازمانی و اداری در این ایام خدمات‌رسانی خواهیم کرد.

این مسئول تصریح کرد: در خصوص بحث هدفمندی همراهی و همدلی همه دستگاه‌های مربوطه ضروری است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از فشار روانی در بحث قیمت‌ها به خصوص در بحث حمل و نقل کالا، ادارات ذیربط از جمله صنعت، معدن و تجارت نظارت داشته باشند.

رحیمیان خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش قطعات مانند لاستیک، روغن، دستمزد، قطعات یدکی در این ایام نیاز به نظارت است تا در بخش حمل و نقل جاده‌ای افزایش نرخ معقولی صورت پذیرد.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول