اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 اسفند ماه

نمایشگاه هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان در زنجان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان زنجان در 18 اسفند خبر داد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان در زنجان افتتاح می‌شود

سید جواد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی در زنجان اظهار کرد: این نمایشگاه به همت سازمان بسیج هنرمندان و با همکاری بانوان هنرمند بسیجی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به منظور تحقق شعار سال، و توجه به حماسه اقتصادی برگزار می‌شود، بیان داشت: هنرمندان بسیجی هنرهای دستی و تجسمی را در قالب این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی برای هنرمندان در خصوص ارائه فعالیت‌های خود است، تصریح کرد: این نمایشگاه در قالب 20 غرفه پارتیشن بندی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان بر ضرورت آشنایی مردم با هنر ایرانی اسلامی تاکید کرد و گفت: اغلب صنایع دستی ارائه شده در این نمایشگاه هنرهای دستی خواهد بود.

هاشمی از حضور هنرمندان رشته‌های مختلف محصولات چرمی، نقاشی، فرش و گلیم، وسایل تزئینی، سفره هفت سین، بافتنی و آشپزی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: محصولات هنرمندان در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را حمایت از تولیدات هنرمندان دانست و خاطرنشان کرد: فروش محصولات هنرمندان در قالب غرفه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

این مسئول از استقبال هنرمندان در مرحله ثبت‌نام نمایشگاه خبر داد و گفت: امیدواریم با استقبال مردم شاهد حضور جدی هنرمندان در عرصه تولید باشیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از فروش محصولات ارائه شده در این نمایشگاه خبر داد و افزود: تخفیف‌هایی نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی بانوان هنرمند بسیجی از 18 اسفند ماه سال جاری به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 19 به محل فرهنگسرای امام خمینی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به منظور حمایت از هنرمندان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه برای دومین بار است که در استان زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه زمینه فروش محصولات هنرمندان فراهم شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول