اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

11 نمایشگاه بهاره در اردبیل دایر می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در قالب نمایشگاه بهاره در 11 نقطه شهری استان اردبیل توزیع می‌شود.

11 نمایشگاه بهاره در اردبیل دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و توزیع میوه شب عید اظهار داشت: توزیع کالاهای اساسی مردم و مایحتاج ضروری آنها به نرخ مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار در قالب نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 15 اسفندماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها که تا 25 اسفندماه ادامه پیدا می‌کند کالاهای مورد نیاز مردم اعم از قند، شکر، برنج، روغن و مواد پروتئینی به همراه سایر اقلام خوراکی و پوشاکی ارائه می‌شود.

عاملی با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها کالاها به نرخ دولتی و با تخفیف 15 تا 30 درصد به مردم عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: قرار شده کشتارگاه صنعتی استان اردبیل با نظارت دامپزشکی روزانه گوشت گرم در نمایشگاه عرضه کند تا مردم نیازمندی خود را از این طریق تأمین کنند.

این مسئول اضافه کرد:‌ در 11 نقطه استان اردبیل این نمایشگاه‌ها دایر می‌شود که دو نقطه مربوط به شهرستان اردبیل و 9 نقطه دیگر مربوط به سایر شهرستان‌هاست تا مردم خرید خود را در این ایام پایان سال از طریق این نمایشگاه‌ها انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در شهرستان اردبیل علاوه بر نمایشگاه بین‌المللی، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و بهاره در میدان وحدت اردبیل نیز دایر می‌شود تا هموطنان ساکن در مناطق حاشیه شهر بتوانند خرید خود را در این نمایشگاه انجام داده و اجناس مورد نظرشان را تأمین کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با رد شایعاتی مبنی بر عرضه کالاهای غیر کیفی و نامرغوب در این نمایشگاه‌ها یادآور شد: این امر به هیچ وجه صحت ندارد بلکه تلاش بر این است تا بهترین کالا و با کیفیت‌ترین جنس‌ها در این نمایشگاه عرضه شده و مردم خرید خود را انجام دهند.

عاملی ادامه داد:‌ نظارت دستگاه‌های مختلف از جمله بهداشت، تعزیرات، بازرگانی و دامپزشکی در این نمایشگاه‌ها انجام شده و حتی با استقرار شعبه سیار سعی می‌کنیم صدور احکام واحدهای متخلف در همان محل نمایشگاه انجام شده و افراد خاطی به سزای اعمالشان برسند.

وی در مورد آخرین وضعیت توزیع میوه شب عید در استان اردبیل گفت: قرار شده با همکاری شهرداری‌ها توزیع میوه شب عید در استان با نظارت مستقیم انجام شود که یک‌هزار تن سیب و یک‌هزار و 200 تن پرتقال در ایستگاه‌های تعیین شده در شهرستان‌ها و بیش از 40 ایستگاه در مرکز استان امر توزیع میوه شب عید را انجام می‌دهند.

عاملی افزود: هموطنان در صورتی که مشکلی را در این رویه احساس کنند، می‌توانند با سامانه 124 تماس گرفته و تخلفات احتمالی را گزارش دهند تا با نظارت بیشتر بتوانیم بازار را مراقبت کرده و نسبت به تنظیم آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/62001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول