اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر برگزاری نمایشگاه «خلاقانه دانش‌آموزی» زنجان خبر داد

ارسال 500 اثر دانش‌آموزان زنجانی به نمایشگاه «فکر بکر»

دبیر برگزاری نمایشگاه «خلاقانه دانش‌آموزی» زنجان گفت: 500 اثر دانش‌آموزان به نمایشگاه «فکر بکر» ارسال شده است.

ارسال 500 اثر دانش‌آموزان زنجانی به نمایشگاه «فکر بکر»

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زهرا شهبازی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه «خلاقانه دانش‌آموزی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه «خلاقانه دانش‌آموزی» تغییر نگرش دانش‌آموزان نسبت به ماده است.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ سازی مناسبی درباره اقتصاد مقاومتی در بین دانش‌آموزان ایجاد شود، افزود: برگزاری نمایشگاه «فکر بکر» به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در جامعه آینده از اقتصاد مقاومتی استفاده بهتری داشته باشند.

دبیر برگزاری نمایشگاه «خلاقانه دانش‌آموزی» زنجان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود که از وسایل دور ریز استفاده کنند، متذکر شد: در قانون پایستگی مواد و انرژی نباید وسایل اضافی به دور ریخته شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان واحد درسی با نام بازیافت را گذرانده‌اند، ادامه داد: با گذراندن این واحد فرهنگ استفاده از وسایل دور ریز در بین دانش‌آموزان افزایش یافته است.

شهبازی با بیان اینکه دانش‌آموزان استقبال خوبی از ایده این نمایشگاه داشتند، اضافه کرد: شاید آثار ایجاد شده توسط وسایل دور ریز ارزش مادی نداشته باشد، اما این مسئله نگرش دانش‌آموزان را نسبت به استفاده از این وسایل تغییر می‌دهد.

وی بر مهارت آموزش دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: پسران امروز پدران توانمند آینده و دختران نیز مادران خوب برای آینده هستند.

دبیر برگزاری نمایشگاه «خلاقانه دانش‌آموزی» زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در سطح آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برگزار شده، خاطرنشان کرد: 12 مدرسه برای حضور در این نمایشگاه استقبال خوبی داشته‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه از این تعداد هشت مدرسه دخترانه و چهار مدرسه نیز پسرانه است، افزود: 500 اثر از این تعداد مدرسه به نمایشگاه «فکر بکر» ارسال شده است، گفت:

شهبازی عنوان کرد: همچنین نمایشگاه سازه‌های ماکارونی دانش‌آموزان در کنار این نمایشگاه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه سازه‌های ماکارونی مربوط به درس علوم دانش‌آموزان است، ابراز داشت: در این قسمت استحکام بناها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر برگزاری نمایشگاه «خلاقانه دانش‌آموزی» زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از وسایل نباید دور ریخته شود باید و دوباره وارد چرخه استفاده و مورد بازیافت قرار گیرد، متذکر شد: آثار دانش‌آموزان مقاطع متوسط دوره اول در این نمایشگاه شرکت داده شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید فرهنگ استفاده صحیح از امکانات به دانش‌آموزان آموزش داده شود، اذعان داشت: امید است برگزاری این نمایشگاه به استفاده صحیح دانش‌آموزان از امکانات کمک کرده باشد.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول