اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همدان:

پیاده‌نظام‌های افراطیون در حد زیر سئوال بردن خبرگان و شورای نگهبان نیستند

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان پیاده‌نظام‌های افراطیون در حدی نیستند که خبرگان و شورای نگهبان را زیر سؤال ببرند.

پیاده‌نظام‌های افراطیون در حد زیر سئوال بردن خبرگان و شورای نگهبان نیستند

حجت‌الاسلام سیدصادق حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با محکوم کردن سخنان توهین‌آمیز سعید رضوی‌فقیه در جمع اصلاح‌طلبان افزود: مردم حزب‌اللهی و ولایت‌مدار همدان خود در برابر یاوه‌گویی‌ها و درشت‌گویی‌ها همواره ایستاده و پاسخ قاطع و محکمی به هتاکان می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه باید مانع برگزاری چنین برنامه‌هایی شد، در خصوص چرایی ارائه مجوز به این مراسم ادامه داد: آقایان اعلام کردند بنا نبوده در چنین محوری سخنرانی شود، اما متأسفانه این اتفاق افتاده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان ادامه داد: از جوانان اصلاح‌طلب می‌خواهم وقت با ارزش خود را صرف حرف‌های بی‌ارزشی و هتاکانه امثال رضوی فقیه نکنند.

وی ادامه داد: این فرد عمق فهم و درکش آن قدر پائین است که می‌بیند، اما نمی‌فهمد نظام اسلامی ما هنوز بعد از گذشت 35 سال ریشه آن محکم و مستحکم از هر جهت است.

حسینی با بیان اینکه این همه پیشرفت ما حاصل حکومتی با رأس ولی فقیه است، افزود: این حکومت از هر جهت دارای اقتدار است پس تخریب آن بی‌نتیجه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیا به این رسیده که مستحکم‌ترین حکومت، حکومت دینی اسلامی است که در رأس آن ولی فقیه قرار دارد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان یادآور شد: این همه مشکلات خاورمیانه و کشورهای اسلامی به خاطر نداشتن رهبر است و متأسفانه سال‌ها درگیر و گرفتار هستند.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران هم‌زمان با انقلاب مصر تشکیل شد اما اکنون می‌بینید، مصر کجاست و ایران کجاست و ایران به برکت نظام ولایی و با درایت به جلو می‌رود.

حسینی با بیان اینکه امت حزب‌الله در برابر سخنان این افراد هتاک خواهند ایستاد، گفت: افراطیون پاسخ خوبی در 9 دی گرفتند اما گویا فراموشی دارند و توصیه می‌کنیم دست از کارهای احمقانه بردارند.

وی با تأکید بر اینکه پیاده نظام‌های افراطیون در حدی نیستند که خبرگان و شورای نگهبان را زیر سؤال ببرند، خاطرنشان کرد: افراطیون اگر جرأت دارند در مجامع علمی و مناظره‌ها سخن بگویند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان با بیان اینکه سخن‌پراکنی و مخفی شدن هنر نیست، بیان داشت: افراطیون اصول نظام را نمی‌شناسند، امام خمینی‌(ره) نیز تأکید داشتند هیچگاه به خبرگان و شورای نگهبان خدشه‌ای وارد نشود.

وی ولایت فقیه را رکن اصلی یک نظام اسلامی دانست و گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انسان‌های با تقوا و متدینی هستند که عمری را در راه دین و اهل‌بیت گذرانده کرده‌اند.

حسینی در پایان خطاب به مردم ولایت‌مدار همدان یادآور شد: مردم باید مراقب باشند، یک عده آدم وطن‌فروش آب در آسیاب دشمن نریزند.

انتهای پیام/89003/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول