اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت شهرستان صحنه خبر داد

برگزاری نمایشگاه بهاره در مجتمع چهار باغ صحنه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صحنه از برگزاری نمایشگاه بهاره از تاریخ 10 تا 20 اسفند ماه سال‌جاری در مجتمع چهار باغ صحنه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بهاره در مجتمع چهار باغ صحنه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان صحنه، غلامرضا اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان صحنه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و نیاز مردم برای خرید کالاهای اساسی مورد نیاز، نمایشگاه بهاره در صحنه به‌مدت 10 روز برای بازدید و خرید آماده ارائه خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 10 تا 20 اسفند ماه سال‌جاری در مجتمع چهار باغ صحنه برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 21 از آن بازدید کنند.

اکبری ادامه داد: 40 غرفه در این نمایشگاه کالاهایی از قبیل مواد شوینده، کیف و کفش، انواع مواد غذایی، پوشاک، آجیل، شیرینی و شکلات و لوازم خانگی عرضه می‌کنند.

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صحنه، شهروندان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیفی معادل 5 تا 15 درصد نسبت به قیمت‌های مشابه در سطح بازار در این نمایشگاه تهیه کنند.

این مسئول گفت: علاوه بر کالاهای مورد نیاز ایام عید شهروندان، تلاش شده برخی کالاهای اساسی نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر، روغن و... نیز با قیمت‌های مصوب دولتی و نرخ‌های مناسب برای توزیع در نمایشگاه مذکور در نظر گرفته شود.

اکبری تاکید کرد: برای تنظیم بازار میوه شب عید در صحنه 50 تن سیب و 50 تن پرتقال از محل میوه‌های ذخیره‌سازی شده برای شهرستان تامین شده که با نرخ‌های مصوب دولتی در ایام پایانی سال و پس از اتمام نمایشگاه فروش بهاره توزیع آن آغاز خواهد شد.

وی متذکر شد: در راستای اجرای مطلوب‌تر طرح نظارتی ویژه نوروز در شهرستان صحنه علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های بازرسی این اداره و اصناف، مقرر شده طرح‌های گشت مشترک بازرسی نیز با همراهی ادارات ذی‌ربط، به‌ویژه تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، دامپزشکی و... اجرا شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صحنه از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به بازرسان حاضر در نمایشگاه اطلاع داده یا با سامانه 124 تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول