اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت کرمانشاه خبر داد

توزیع سبد کالا در 150 فروشگاه استان کرمانشاه

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: 150 فروشگاه در استان کرمانشاه کار توزیع سبد کالا را در بین مردم انجام می‌دهند.

توزیع سبد کالا در 150 فروشگاه استان کرمانشاه

حشمت‌الله کبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: توزیع سبد کالای رایگان از امروز 13 بهمن‌ماه آغاز شده و به‌مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 150 فروشگاه در استان کرمانشاه کار توزیع سبد کالا را در بین مردم انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: کالاها با کیفیت بالا و سالم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: 10 کیلو برنج، چهار کیلو مرغ، دو بسته پنیر 400 گرمی، دو حلب روغن 810 گرمی و یه شانه تخم 30 عددی مجموعا به‌قیمت 80 هزار تومان سبد کالا را تشکیل می‌دهند.

کبودی با اشاره به اینکه مردم برای آگاهی از دریافت سبد کالا باید با شماره‌گیری #799* از مشمول طرح بودن خود در مرحله نخست آشنا شوند، بیان داشت: توصیه می‌شود مردم زمان مراجعه به فروشگاه‌ها را به روزهای ابتدایی موکول نکنند و از ازدحام بیش از حد خودداری کنند.

این مسئول ابراز داشت: این سبد کالا از سوی سازمان هدف‌مندی یارانه‌ها و تصویب دولت در اختیار مردم قرار داده شده و سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئولیت بازرسی و نظارت بر آن‌را به‌طور کامل و دقیق بر عهده دارد.

به‌گفته کبودی، افراد آموزش دیده‌ای از طرف این سازمان در فروشگاه‌ها حضور داشته و به هر گونه مشکلی رسیدگی می‌کنند و مردم می‌توانند با شماره تلفن 124 تخلفات و کاستی‌ها را به‌گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/2700/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول