اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه عنوان کرد

توزیع سبد کالا بین نیمی از مشمولان مرحله اول تا پایان امروز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از دریافت سبد کالا توسط بیش از 100 هزار خانوار در این استان خبر داد و گفت: سبد کالا تا پایان وقت امروز بین نیمی از مشمولان مرحله اول توزیع می‌شود.

توزیع سبد کالا بین نیمی از مشمولان مرحله اول تا پایان امروز

جهانگیر شاهمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طی چهار روز اول شروع طرح توزیع سبد کالا، بیش از 100 هزار خانوار در استان سبد کالا دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول غیر از نیروهای مسلح 230 هزار خانوار مشمول این طرح هستند، افزود: تا آخر وقت امروز بیش از نیمی از مشمولان مرحله اول طرح، کالای خود را دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یادآور شد: این طرح تا پایان سال تمدید شده و در تأمین اقلام سبد کالا وابستگی به‌سایر استان‌ها نداریم.

شاهمرادی با اشاره به اینکه برنج، روغن، مرغ و پنیر در استان تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم درباره تأمین کالا نگرانی نداشته باشند و به‌منظور جلوگیری از ازدحام و تشکیل صف، با آرامی بیشتری به فروشگاه‌ها مراجعه کنند.

وی بیان داشت: با تدابیر لازم در حال افزایش شعبات توزیع و زیرشاخه‌ها هستیم تا تعداد 150 فروشگاه کنونی افزایش یابد و مقرر شده اصناف نیز به‌زودی برای توزیع سبد کالا اقدام و به‌تسریع این موضوع کمک کنند.

به گفته این مسئول، کیفیت کالاها باید مطلوب بوده و کالاها تاریخ مصرف و برچسب غیرقابل فروش داشته باشند و در صورت هر نوع مشکلی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه داخل فروشگاه‌ها مستقر هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ابراز داشت: فروشگاه‌های فرهنگیان در سطح استان نیز فعال شده و به فرهنگیان سبد کالا ارائه می‌دهد.

شاهمرادی با تأکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مشمولیت افراد در این طرح تصمیم می‌گیرد، گفت: هر طرح ممکن است ایراداتی داشته باشد، اما مرتبا مشکلات در حال مرتفع شدن هستند.

این مسئول با بیان اینکه اثرات کاهش تورم کالاهای توزیعی از همین الان در بازار مشهود است، تصریح کرد: به مردم استان کرمانشاه قول می‌دهیم تاریخ مصرف کالاها تا پایان سال و پس از آن برای مصرف به‌دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول