اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت کرمانشاه خبر داد

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در کرمانشاه

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه فروش بهاره از 15 تا 24 اسفند ماه سال‌جاری در استان کرمانشاه دایر خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در کرمانشاه

حشمت‌الله کبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره از پانزدهم تا بیست‌ و چهارم اسفند ماه سال‌جاری به‌مدت 10 روز در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان دایر خواهد بود.

به گفته وی، نرخ‌گذاری اقلام نمایشگاه بهاره از اول اسفندماه شروع شده و غرفه‌دارانی که قصد شرکت در نمایشگاه را دارند با هماهنگی کمیته کارشناسی و اتحادیه‌های صنفی مربوطه نسبت به نرخ‌گذاری اجناس اقدام خواهند کرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برپایی 890 غرفه در نمایشگاه‌های سطح استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در شهر کرمانشاه نیز بیش از 280 غرفه در نمایشگاه بهاره برپا می‌شود.

کبودی با بیان اینکه در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم عرضه می‌شود، تصریح کرد: نظارت دقیقی بر اقلام عرضه‌ شده در نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

این مسئول اقلام نرخ‌گذاری شده را با کیفیت مناسب و پایین‌تر از قیمت بازار عنوان کرد و افزود: کیف و کفش، پوشاک، انواع مواد غذایی، گوشت قرمز و مرغ منجمد، آجیل و خشکبار و شیرینی از جمله کالاهای توزیع شده در نمایشگاه است.

*تخفیف 15 درصدی در نمایشگاه فروش بهاره

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر تخفیف 15 درصدی اقلام نمایشگاه فروش بهاره، ابراز داشت: در این نمایشگاه بیشتر واحدهای تولیدی، عمده فروش‌ها و شرکت‌های پخش شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام افراد متقاضی غرفه در نمایشگاه از طریق شرکت نمایشگاه‌ها صورت گرفته، یادآور شد: در ثبت‌نام، متقاضیان استان کرمانشاه در اولویت قرار داشته و برخی از شرکت‌هایی که در استان نمایندگی دارند نیز در این نمایشگاه شرکت داده می‌شوند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هدف ما این است که در نمایشگاه از محصولات و کالاهای داخلی استفاده و از عرضه محصولات و کالاهای بی‌کیفیت جلوگیری شود.

وی از استقرار اکیپ‌های بازرسی در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: افراد چنان‌چه شکایتی در رابطه با بحث کیفیت کالاها و نرخ‌گذاری آن‌ها داشتند، به این اکیپ‌ها مراجعه کرده تا سریعا به شکایت آ‌ن‌ها رسیدگی شود.

کبودی با اشاره به وجود قضات سیار در نمایشگاه فروش بهاره، یادآور شد: در نمایشگاه با تشکیل پرونده و طی روال قانونی به شکایات و گزارشات رسیدگی می‌شود.

وی در خصوص ساز و کارهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برای جلوگیری از عرضه کالاهای بی‌کیفیت در نمایشگاه، گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استانداردهای لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2700/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول