اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

اقتصاد مقاومتی رمز استقلال کشور است

امام جمعه رودسر گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رمز استقلال و پایداری کشور است.

اقتصاد مقاومتی رمز استقلال کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده‌پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر قرآن را بهترین وسیله در برابر تهاجم فرهنگی دشمن دانست و اظهار داشت: با تمسک به قرآن می‌توان در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کرد.

وی هزینه کردن در راه قرآن را سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: جامعه دارای ظرفیت‌های بسیاری در بهره‌گیری از قرآن است و مردم از این موضوع استقبال گسترده می‌کنند.

عبدالله‌زاده‌پاشاکی به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از طرف مقام معظم رهبری به سران سه قوه اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی به توانایی‌های داخل کشور توجه دارد.

امام جمعه رودسر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را رمز استقلال و پایداری کشور خواند و اضافه کرد: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در 24 بند به سران سه قوه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده است.

وی رشد و پویایی اقتصاد جامعه را از اهداف اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و یادآور شد: دستیابی به سند چشم‌انداز 20 ساله از اهداف اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

عبدالله‌زاده‌پاشاکی فرصت‌سازی، تلاش جهادی، انعطاف‌پذیری، مولد درون‌زا و... را از رویکردهای اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: درآمدزایی بیشتر برای مردم و کشور، اشتغالزایی و رفاه و آسایش در جامعه از نتایج اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه رودسر به تحریم‌های دشمنان علیه مردم ایران اشاره کرد و اذعان داشت: دشمن به این نتیجه رسیده است که ملت ایران به تحریم‌ها توجهی ندارد و جمهوری اسلامی هر روز به شکوفایی اقتصادی نزدیک‌تر می‌شود.

وی در پایان، از تلاش نیروی انتظامی به منظور ایجاد فضایی امن در شهرستان رودسر قدردانی کرد.

انتهای پیام/84001/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول