اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تایباد:

بهبود کیفیت تولیدات داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه موقت تایباد گفت: بهبود کیفیت تولیدات داخلی از سوی تولیدکنندگان در راستای اقتصاد مقاومتی است.

بهبود کیفیت تولیدات داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام مرتضی محدثی امام جمعه موقت تایباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان پرهیز از بدگویی، تلاش برای معاش دنیوی و آخرت، پشیمانی و توبه از گناهان را سبب رستگاری خواند.

امام جمعه موقت تایباد با اشاره به نهم اسفند روز حمایت از مصرف‌کنندگان موفقیت اقتصادی کشورها را در گرو مصرف داخلی عنوان کرد و از همگان خواست تا با استفاده از تولیدات داخلی از تولیدکنندگان حمایت نمایند.

وی همچنین از تولیدکنندگان خواست به مصرف‌کنندگان احترام گذاشته و از مصرف‌کننده حمایت کنند.

امام جمعه موفت تایباد با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، بهبود کیفیت تولیدات داخلی از سوی تولیدکنندگان را در همین راستا عنوان کرد و از آنان خواست کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا مصرف‌کنندگان مجبور به استفاده از تولیدات خارجی نشوند.

محدثی با اشاره به چهارده اسفند سالروز تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان، حفظ دین در کشور و اعتقادات اسلامی را نتیجه جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد و گفت: جانبازان شیمیایی ما سختی‌های فراوانی را تحمل نموده و می‌نمایند و کمترین کاری را که می‌توان برای آنان انجام داد، دعا و قدردانی است.

خطیب جمعه تایباد همچنین به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و خدمات آن از نظرکمک به ایتام و نیازمندان، طرح‌های درمانی، توان افزایی و اشتغال‌زایی برای خانواده‌های نیازمند را بسیار ارزنده خواند و با یادآوری هفته و روز احسان و نیکوکاری بر کمک بیشتر به نیازمندان واقعی جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/2202/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول