اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرکرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری همه اقشار است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری همه اقشار است.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری همه اقشار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری باید در همه ارکان و جنبه‌های زندگی افراد مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: افراد متقی و پرهیزکار هم در این دنیا و هم در آخرت رستگار می‎شوند و خیر و سعادت شامل حال آن‌ها می‎شود.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به ابلاغ سیاست‎های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: اقتصاد مقاومتی باید در همه سطوح جامعه نهادینه و به یک فرهنگ و مطالبه عمومی تبدیل شود.

فاطمی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و تقوای اقتصادی از اسراف و ریخت و پاش‌های غیرضروری جلوگیری می‌کند و ما را به خودکفایی داخلی می‎‏رساند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید در همه سطوح جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای جامع و پویا برای رسیدن به یک هدف والاست و همه افراد جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش‎آفرین هستند.

امام جمعه موقت شهرکرد بر ضرورت مشارکت همگانی مردم در تحقق اقتصادی تأکید کرد و گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جدی و کارآمد است و همکاری همه گروه‌ها و اقشار را می‌طلبد.

فاطمی با بیان اینکه پرهیز از اسراف از مولفه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است، افزود: جلوگیری از اسراف و قناعت سنت اسلام است و همه بزرگان دین افراد را از اسراف بر حذر داشته‎اند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به مذاکرات هسته‎ای کشور، اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده باید دقت داشته باشد که در روند این مذاکرات به کشورهای غربی و به ویژه آمریکا اعتماد نکند.

فاطمی در پایان اذعان داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند جبهه دشمن عهدشکن است و کسی نباید فریب خنده دشمن را بخورد.

انتهای پیام/68004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول