اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

معلمان سنگرداران امر تربیت هستند

امام جمعه نهبندان با اشاره به مسائل فرهنگی و تربیتی گفت: معلمان سنگرداران امر تربیت هستند.

معلمان سنگرداران امر تربیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی ظهر امروز در دیدار جمعی از معلمان پرورشی و تربیت بدنی به مناسبت هشت اسفند روز امور تربیتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این شهیدان بزرگوار بر اساس نیازی که احساس کردند در آموزش و پرورش بحث امور تربیتی را ایجاد کردند که خیرات و برکات آن در حال حاضر هم مشهود است.

وی افزود: ایجاد امور تربیتی برگرفته از اعتقادات دینی است و مبنای قرآنی دارد و تمام پیامبران مبعوث شدند تا بشریت را تربیت کنند.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: با توجه به شرایط خاص شهرستان و بحث تهاجم فرهنگی نقش فرهنگیان در تاثیر ‌گذاری بر دانش‌آموزان مهم است و همه باید به این مهم توجه داشته باشند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش نهبندان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این معاونت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی که سر لوحه کار قرار گرفته است زنگ نماز و اقامه نماز جماعت در بیشتر مدارس شهرستان است.

شمس‌الدین مومن‌زاده افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوعات مرجع شناسی، مهدویت، مهارت‌های ارتباطی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، برگزاری محافل قرآنی در مدارس شبانه‌روزی شهرستان، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان، برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزی در مدارس شهرستان و مجتمع‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های ستاد اقامه نماز این اداره بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در بحث تربیت بدنی ادامه داد: افتتاح مجتمع ورزشی غدیر در دهه فجر، برگزاری کارگاه‌های ماهانه معلمان تربیت بدنی، اجرای طرح صباح در مدارس ابتدایی و بهره‌مندی شهروندان از خدمات سالن‌های ورزشی اداره آموزش و پرورش نهبندان از جمله فعالیت‌هایی بوده است که در حوزه تربیت بدنی صورت گرفته است.

مومن‌زاده خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج در مدارس متوسطه دخترانه، کارگاه‌های آموزشی کنکور از فعالیت‌های حوزه مشاوره است که طی یک سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/69015/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول