اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

احداث کتابخانه در اسدآباد نیاز به مشارکت خیرین دارد

فرماندار اسدآباد گفت: ساخت کتابخانه در شهرستان اسدآباد نیاز به مشارکت خیرین دارد.

احداث کتابخانه در اسدآباد نیاز به مشارکت خیرین دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند ظهر امروز در انجمن خیرین کتابخانه‌ساز اسدآباد با اشاره به اینکه سرانه فضای کتابخوانی در شهرستان اسدآباد پایین است، اظهار داشت: سرانه فضای کتابخانه در سطح شهرستان 79 سانتی‌متر است که این میزان در استان دو متر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی با رویکرد مردمی است، تصریح کرد: باید با ارتقاء کتابخانه‌ها در شهرستان موجب افزایش سطح آگاهی، دانش و فرهنگ اقشار مختلف جامعه و همچنین تقویت انقلاب فرهنگی شویم.

فرماندار اسدآباد تأسیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در جامعه را یک امر مثبت خواند و افزود: مشارکت خیرین در تعمیر، تجهیز و ساخت کتابخانه یک صدقه جاریه است که برای جامعه می‌تواند مثمرثمر باشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت یک شهرستان در گرو داشتن آگاهی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم خیرین با همکاری و تعامل بیشتر در امر کتابخانه‌سازی و افزایش سرانه فضای کتابخانه مشارکت و  کمک کار دولت باشند.

عبدکوند نهاد کتابخانه‌های عمومی را یک نهاد غیر دولتی دانست و گفت: امیدواریم مردم این انجمن را حمایت کنند تا با عنایات الهی و همت خیرین، شاهد تحولات چشمگیری در توسعه فرهنگی جامعه و ایجاد کتابخانه‌هایی با شرایط عالی باشیم.

وی با بیان اینکه اسدآباد با 110 هزار نفر جمعیت تنها چهار باب کتابخانه دارد، یادآور شد: افزایش کتابخانه در سطح شهرستان مستلزم همکاری و کمک مالی خیرین است که بتوانیم این امر را اجرایی کنیم.

در این جلسه اعضای هیئت امنایی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان اسدآباد با انتخاب 9 نفر از خیرین به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/89008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول