اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد تأکید کرد

معرفی مکان‌های گردشگری عنبرآباد برای مسافران نوروزی

فرماندار عنبرآباد گفت: مسئولان میراث فرهنگی مکان‌های گردشگری شهرستان را به منظور بازدید مسافران نوروزی به خوبی معرفی کنند.

معرفی مکان‌های گردشگری عنبرآباد برای مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نورزی عنبرآباد اظهار داشت: امسال باید نسبت به سال‌های گذشته شهرستان عنبرآباد متفاوت‌ باشد و شهرداری‌های سه شهر عنبرآباد، دوساری و مردهک در زیباسازی شهر فعالیت بیشتری کنند.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه امسال با کمک اداره عشایری و بخشداری مرکزی عنبرآباد نمایشگاه عشایری در ورودی شهر برپا می‌شود، عنوان کرد: مدارس نوساز که از امکانات خوبی برخوردار هستند باید در اختیار میهمانان نوروزی قرار داده شود.

وی از مسئولان میراث فرهنگی خواست، مکان‌های گردشگری به ویژه آبشار رودفرق، روستای گمرکان، بندر دوساری، امامزاده عبدالله نورک و ... را به خوبی معرفی کنند تا گردشگران با مکان‌های مناسب گردشگری شهرستان آشنا شوند و از این مکان‌ها دیدن کنند.

فرماندار عنبرآباد از شهردار دوساری خواست با توجه به اینکه چشمه بندر دوساری تا حدودی ساماندهی شده و آبشار مصنوعی ساخته شده است در ورودی شهر دوساری تبلیغات گسترده‌ای انجام دهد تا مردم از این مکان بکر استفاده کنند.

فرماندار از تمام مسئولان خواست تمام کارهای مربوط به هر اداره تا یک هفته قبل از عید نوروز آماده کنند تا روز اول عید نوروز بتوانیم به خوبی پذیرای میهمانان نوروزی باشیم.

انتهای پیام/80005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول