اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سروآباد خواستار شد

معرفی جاذبه‌های گردشگری سروآباد از طریق رسانه‌ها/پذیرای مهمانان نوروزی هستیم

فرماندار سروآباد از این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان نام برد و گفت:‌ معرفی جاذبه‌های این شهرستان از طریق رسانه‌ها موجب توسعه صنعت گردشگری آن می‌شود.

معرفی جاذبه‌های گردشگری سروآباد از طریق رسانه‌ها/پذیرای مهمانان نوروزی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، احمد محمدرضایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان، اظهار داشت: سروآباد مناطق گردشگری بکر و زیبایی دارد که باید با شناساندن و معرفی این مناطق بستر توسعه صنعت گردشگری را در آن فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان نقش مهمی در ارتقای سطح معیشت ساکنان و همچنین شناساندن فرهنگ و رسوم مردمان این دیار به سایر هموطنانمان خواهد داشت.

فرماندار سروآباد بر ایجاد بسترهای لازم برای استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی توسط ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید با احصای نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته بستر ارائه خدمات هرچه بهتر را به مسافران نوروزی سال آینده فراهم کرد.

محمدرضایی، کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران را مهم‌ترین هدف ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: باید با بکارگیری تمام امکانات بستر تعطیلات و مسافرت خوبی را برای مسافرانی که از این منطقه را برای گذراندن ایام تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند، فراهم نمود.

به گفته وی، تعطیلات آخر سال و  تعطیلات نوروزی سال آینده فرصت ارزشمندی برای معرفی هرچه بهتر شهرستان سروآباد و منطقه اورامانات است.

فرماندار سروآباد با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان سروآباد در زمینه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی طی سال‌های گذشته جایگاه قابل قبولی داشته است، خاطرنشان کرد: تأمین امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب و در خور شأن مسافران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان و متولیان امر در این شهرستان است.

محمدرضایی در پایان از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و خطاب به دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر اظهار کرد: باید با تمام توان و امکانات در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران تلاش کنند.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول