اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی گردشگری روستایی در زنجان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان از برگزاری نخستین دوره آموزشی گردشگری روستایی در این استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی گردشگری روستایی در زنجان

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی گردشگری روستایی ویژه دهیاران روستاهای هدف گردشگری در استان زنجان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مذکور در حال حاضر در استان زنجان آغاز شده، تصریح کرد: این دوره آموزشی گردشگری تا 30 بهمن ماه سال‌جاری ادامه دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه نخستین دوره آموزشی گردشگری روستایی ویژه دهیاران شامل هشت کلاس آموزشی است، اضافه کرد: این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در موضوعات مختلفی تعریف شده است.

اجلی آشنایی با زیرساخت‌های گردشگری پایدار، آشنایی با یگان حفاظت و ضرورت حفاظت از آثار تاریخی و آشنایی با نحوه تشکیل نهادهای محلی گردشگری و اقامتگاه‌های محلی و گروه بانوان را از مهم‌ترین موضوعات این دوره‌ها عنوان کرد و افزود: آشنایی با حقوق گردشگران و آشنایی با مبانی گردشگری روستایی نیز در این دوره‌ها مورد توجه برنامه‌ریزان قرار گرفته است.

این مسئول در پایان متذکر شد: نخستین دوره آموزشی گردشگری روستایی ویژه دهیاران در محل موزه صنایع‌دستی «عمارت دارایی» زنجان برپا می‌شود.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول