اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی ایلام:

بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ایلام تدوین شد

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ایلام تدوین شد.

بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ایلام تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، محمد نوراللهی اظهار داشت: آنچه امروزه بیش از هر چیزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ضرورت آگاهی از ظرفیت‌های موجود در استان ایلام و تضمین بازگشت سرمایه و سود مناسب برای سرمایه گذاران است.

وی تصریح کرد: باید اذعان داشت تسهیل دسترسی به اطلاعات و آمار مناسب نقش بالایی در جذب و ترغیب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری و یا انجام مطالعات اولیه برای ورود به روند سرمایه‌گذاری در استان دارد.

وی بیان داشت: در این راستا معاونت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در صدد بروز رسانی و تهیه بسته جدید سرمایه‌گذاری در استان است.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هدف از این اقدام را تسریع در جریان سرمایه‌گذاری در دیار کهن ایلامیان دانست و گفت: تهیه بسته فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان ایلام همگام با دیگر سیاست‌های این معاونت در سال 93 است.

انتهای پیام/2246/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول