اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران باشگاه الوند

خرمزی به صورت رسمی به عنوان سرمربی الوند معرفی شد

با حضور مدیران باشگاه الوند عبدالرحیم خرمزی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال الوند به بازیکنان و اعضای این تیم معرفی شد.

خرمزی به صورت رسمی به عنوان سرمربی الوند معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای سرمربیگری سرانجام مدیران باشگاه الوند به گزینه‌ای به نام عبدالرحیم خرمزی رسیدند که قبل از مسابقه روز شنبه گذشته این تیم وی معرفی شده بود.

عصر امروز دوشنبه بر ورزشگاه سعیدیه (ملت) همدان و در ابتدای تمرینات تیم الوند با حضور بهرام یدی مالک و مدیرعامل این باشگاه عبدالرحیم خرمزی به عنوان سرمربی و همچنین حمید معماری به عنوان دستیار وی به صورت رسمی به بازیکنان، کادر فنی و اعضای تیم الوند معرفی شد.

در این مراسم مدیرعامل باشگاه الوند با ابراز خرسندی از حضور خرمزی در همدان و در کنار تیم الوند اظهار داشت: بعد از بررسی و مذاکره با گزینه‌های زیادی که برای سرمربیگری تیم الوند مطرح شده بودند با مشورت بزرگان به عبدالرحیم خرمزی رسیدیم.

بهرام یدی افزود: خرمزی از مربیان باتجربه فوتبال ایران محسوب می‌شود که به طور حتم در 6 هفته سختی که پیش‌ رو داریم می‌تواند به تیم الوند کمک کند.

وی با بیان اینکه 6 مسابقه فینال داریم و باید همه اتفاقات 20 هفته گذشته را به فراموشی بسپاریم، افزود: برای هفته‌های سرنوشت‌سازی که در پیش رو داریم باید با تمرکز و جدیت به تمرینات بپردازیم.

در ادامه این مراسم معارفه سرمربی جدید تیم الوند گفت: تیم الوند در مدت کوتاهی که در فوتبال ایران فعالیت دارد ثابت کرده که تیم بزرگی است و جایگاه که در حال حاضر دارد در حد نام این تیم نیست.

عبدالرحیم خرمزی ابراز داشت: در چند روزی که برای کمک به تیم الوند آمدم از نوع برخورد و دلسوزی بهرام یدی به عنوان مدیرعامل بسیار لذت بردم و این‌گونه افراد در ورزش و فوتبال ما کم هستند که دلسوزانه پای کار باشند.

وی با بیان اینکه من به تنهایی نمی‌توانم برای موفقیت الوند کاری بکنم، افزود: همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه و حتی هواداران و رسانه‌ها برای باقی ماندن الوند تلاش زیادی را داشته باشند.

در حال حاضر تیم فوتبال الوند بعد از گذشت 20 هفته از مسابقات لیگ دسته یک با کسب 18 امتیاز در جایگاه دوازدهم گروه 13 تیمی خود قرار گرفته و یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته پایین‌تر است.

در چارچوب هفته بیست و یکم جام آزادگان تیم فوتبال الوند همدان باید روز یکشنبه چهارم اسفند از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برابر تیم صنعت نفت آبادان به میدان برود.

انتهای پیام/89020/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول