اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان خبر داد

تساوی ارزشمند الوند همدان در برابر تیم پرمهره پدیده

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان از تساوی بدون گل این تیم برابر تیم صدرنشین پدیده مشهد در خانه حریف خبر داد.

تساوی ارزشمند الوند همدان در برابر تیم پرمهره پدیده

علیرضا صفی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: در هفته بیستم جام آزادگان تیم الوند همدان در حالی که به مصاف تیم پدیده شاندیز مشهد صدرنشین گروه رفت که در نهایت تیم الوند موفق شد در یک شرایط نابرابر حریف قدرتمند خود را با حساب تساوی بدون گل متوقف کرد.

وی افزود: در این بازی که هر دو تیم به شدت به دنبال کسب سه امتیاز بودند شاهد یک بازی درگیرانه و پرفشار بودیم که در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: در این دیدار دو بار داور بازی از کارت قرمز استفاده کرد و از هر تیم یک بازیکن را اخراج کرد.

وی ابراز داشت: در ابتدای این بازی به احترام درگذشت سیدکاظم غیاثیان سرمربی سابق تیم فوتبال ابومسلم خراسان و همچنین فوت خواهرزاده مجتبی انصافی بازیکنان تیم الوند با بازوبند مشکی به میدان رفتند.

صفی‌زاده تصریح کرد: در این بازی بنا بر تصمیم مدیریت باشگاه عبدالرحیم خرمزی سرمربی و همچنین حمید معماری مربی این تیم که به تازگی به ترکیب کادر فنی تیم الوند اضافه شدند در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک بازی بازیکنان الوند را تماشا کردند.

با برگزاری این بازی تیم فوتبال الوند همدان جمع امتیازات خود را به عدد 18 رساند و همچنان در قعر جدول و در رده دوازدهم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم پدیده مشهد 34 امتیازی شد و همچنان صدرنشین گروه باقی ماند و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر از جام آزادگان است.

تیم فوتبال الوند همدان روز یک‌شنبه چهارم اسفند از ساعت 14 باید در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم صنعت نفت آبادان پذیرایی کند.

انتهای پیام/89020/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول