اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته 19 لیگ دسته یک صورت می‌گیرد

جدال فانوس به‌‌دستان جام آزادگان در همدان

تیم‌های الوند همدان و شهرداری یاسوج که خطر سقوط به لیگ دسته پایین‌تر را احساس می‌کنند امروز در همدان، جدال نزدیک و حساسی را دارند.

جدال فانوس به‌‌دستان جام آزادگان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به ایستگاه نوزدهم خود رسیده و تیم‌های سقوط‌کننده و صعودکننده در هر دو گروه این رقابت‌ها با حساسیت زیادی پیگیر بازی‌های خود هستند.

تیم الوند همدان یکی از دو نماینده فوتبال استان، امسال شروع خوبی در رقابت‌های لیگ دسته یک داشت و چند هفته‌ای صدرنشین گروه بود افت محسوسی در ادامه راه پیدا کرد و تا قبل از این هفته جایگاهی بهتر از 12 گروه 13 تیمی خود ندارد.

در گروه یک این مسابقات تیم الوند همدان که دومین سال حضورش در سطح لیگ دسته یک را تجربه می‌کند با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهردورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد رقابت خواهد کرد و وضعیت به مراتب سخت‌تری نسبت به تیم پاس در جام آزادگان دارد.

باشگاه الوند که از ابتدا، به صورت خصوصی و با هزینه‌های شخصی علی سیفی‌زارعی و بهرام یدی، تیم پاس نوین سابق را از دسته 2 به لیگ دسته یک آوردند امسال با انصراف سیفی‌زارعی از هزینه کردن در فوتبال، باعث شده یدی به تنهایی بار سنگین این کار را به دوش کشد.

کادر فنی الوندی‌ها شاید از معدود اعضای فنی تیم‌های فوتبال ایران باشد که با کادر صد در صد بومی از سال گذشته کنار این تیم قرار گرفتند و بدون هیچ تغییری، امسال نیز یک نیمکت کاملاً همدانی را تشکیل داده‌اند.

اما جدایی عجیب و غریب رضا طلایی‌منش در هفته شانزدهم از این تیم باعث شد تا مشکلات تیم الوند بسیار بیشتر از قبل شود و سقوط آزاد نماینده فوتبال همدان به انتهای جدول هر روز سرعت بگیرد.

چندین گزینه برای سرمربیگری تیم الوند در هفته‌های اخیر مطرح شده اما هنوز اکبرر افشاری از سوی کادر مدیریتی باشگاه به عنوان هدایت‌کننده تیم الوند پیگیر مسابقات است تا وضعیت قطعی سرمربی این تیم پرحاشیه مشخص شود.

بازی امروز الوندی‌ها برابر تیم شهرداری یاسوج از اهمیت بالایی برای هر دو تیم دارد و کسب امتیاز در این مسابقه وضعیت تیم برنده را در جدول بسیار بهتر می‌کند و به نوعی خطر سقوط را به صورت موقتی از بین می‌برد.

نبود مرتضی عزیزمحمدی هافبک تأثیرگذار الوندی‌ها امروز، به وضوح مشخص خواهد شد و باید دید تفکرات اکبر افشاری و کادر فنی تیم الوند برابر خروج از بحران و استرس سقوط مثمر ثمر واقع خواهد شد یا خیر؟

از طرف دیگر تیم شهرداری یاسوج از ناآرامی خاصی برخوردار است و در هفته‌های اخیر سه سرمربی را در کنار خود دیده‌اند و بعد از جدا شدن هادی برگی‌زر هر هفته یک مربی در این تیم حاضر شده تا هدایت تیم پرحاشیه یاسوجی را بر عهده داشته باشد.

تیم شهرداری یاسوج هم که شرایط بسیار خوبی در فصل گذشته داشت و یکی از مدعیان سقوط به لیگ برتر بود امسال افت محسوسی داشته و نتوانسته خواسته هواداران خود را برآورده کند.

جدال این دو تیم انتهای جدولی در همدان که به فانوس به دست تعبیر شده‌اند بسیار جذاب خواهد بود و باید منتظر شد و دید آیا در هوای سرد زمستانی همدان، شاگردان اکبر افشاری می‌توانند گرمی یک برد شیرین را به مردم همدان و هواداران خود هدیه بدهند؟

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت مسابقه الوند همدان و شهرداری یاسوج را ایرج احمدی (داور وسط)، سعید آلوردی و علی‌اکبر نوری (کمک داور) و شاهو اصلانی (داور چهارم) را برعهده خواهند داشت و  حسین استادآقایی به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

تا پایان هفته هجدهم و قبل از این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با 16 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوازدهم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم شهرداری یاسوج با کسب 17 امتیاز یک پله بالاتر در جایگاه یازدهم جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات فوتبال جام آزادگان مسابقه بین الوند همدان و شهرداری یاسوج روز یکشنبه 20 بهمن از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول