اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیستم لیگ دسته یک رخ می‌دهد

جدال پدیده صدرنشین با الوند قعرنشین

یکی از حساس‌ترین مسابقه هفته بیستم لیگ دسته یک ایران در مشهد و بین تیم‌های پدیده مشهد و الوند همدان انجام می‌شود که کسب امتیاز در این مسابقه برای هر دو تیم ارزش بالایی دارد.

جدال پدیده صدرنشین با الوند قعرنشین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته بیستم مسابقات فوتبال جام آزادگان از امروز شنبه با انجام یک بازی در مشهد آغاز خواهد شد که طی آن تیم صدرنشین و مدعی صعود پدیده شاندیز مشهد برابر تیم قعرنشین الوند همدان صف‌آرایی خواهد کرد.

تیم فوتبال الوند همدان که در ابتدای فصل یکی از مدعیان گروه مطرح شده بود و در چند هفته نخست موفق شد صدرنشین گروه یک جام لیگ دسته یک لقب گیرد، امروز در انتهای جدول این گروه به عنوان یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر مطرح می‌شود.

سفیدپوشان همدانی در این فصل برخلاف سال گذشته فصل پرالتهابی را پشت سر گذاشتند و این نتیجه‌گیری‌ها منجر به آن شده تا این تیم اوضاع خوبی نداشته باشد.

الوندی‌ها از هفته 12 بعد از برد سه بر یک برابر نیروی زمینی نتوانستند به پیروزی دست یابند و در هشت مسابقه بعدی خود نیز موفق به کسب سه امتیاز نشدند،                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      اینامرباعث شد فشار زیادی بر بازیکنان و کادر فنی این تیم وارد شود.

به جز عدم نتیجه‌گیری و سقوط به انتهای جدول جدایی رضا طلایی‌منش که به دلایل مختلف از همراهی تیمش بعد از دو فصل و نیم سرمربیگری منصرف شده، حاشیه‌ای جدید برای این تیم به وجود آورد.

اکبر افشاری و همکارانش در طول این مدت سعی کردند، ضمن حفظ آرامش تیم شرایط پیگیری مسابقات را به وجود بیاوردند که در نهایت باخت دو بر صفر در خانه فولاد یزد و تساوی دو بر دو برابر تیم شهرداری یاسوج حاصل کار کادر فنی بعد از جدایی طلایی‌منش بود.

روز جمعه مدیران باشگاه الوند از انتخاب و توافق نهایی با عبدالرحیم خرمزی خبر دادند که جانشین رضا طلایی‌منش به عنوان سرمربی جدید الوندی‌ها دادند.

حضور خرمزی در این شرایط نابسامان الوند قطعاً به عنوان یک شوک محسوب می‌شود که می‌تواند نتایج خوبی برای ادامه کار این تیم در بقا در لیگ دسته یک در بر داشته باشد.

بازی هفته بیستم الوندی‌ها برابر تیم صدرنشین و پرمهره پدیده شاندیز مشهد که از یک مربی کاربلد و باتجربه به نام اکبر میثاقیان بهره می‌بردند، سختی‌های زیادی برای این تیم به دنبال خواهد داشت.

شاگردان میثاقیان توانستند در در دور رفت با حساب سه بر یک الوند را در خانه شکست دهند که این بازی به نوعی بوی انتقام برای سفیدپوشان همدانی دارد.

شرایط بسیار بد الوند در جدول ایجاب می‌کند تا این تیم در یک جدال نابرابر با تیم صدرنشین گروه محکوم به برد باشد تا ضمن جدایی از انتهای جدول بتواند جایگاه خود را تا حدودی بهبود بخشد.

از طرف دیگر تیم پدیده مشهد که یکی از مدعیان برای صعود به لیگ برتر به حساب می‌آیند وضعیت خوبی در جدول دارد و در حال حاضر با اختلاف زیادی، صدرنشینی این گروه را از آن خود کرده است.

شاگردان اکبر میثاقیان بعد از شروع دور برگشت تاکنون بازی را به هیچ تیمی واگذار نکرده‌اند و در 6 بازی اخیر خود به سه تساوی و سه پیروزی ارزشمند دست یافته‌اند که این نتایج کار الوند را در خانه حریف و مشهد برای الوندی‌ها به مراتب سخت‌تر از قبل کرده است.

جدال صدرنشین با قعرنشین جدول گروه یک، یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به شمار می‌آید که نتیجه و امتیاز آن برای هر دو تیم ارزشمند خواهد بود.

به گفته کادر فنی الوند همه بازیکنان این تیم برای این بازی در سلامت کامل به سر می‌برند و تنها میلاد احمدیان به دلیل محرومیت و سه‌اخطاره بودن توانایی همراهی تیمش را در این مسابقه ندارد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بین پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان را احمد صالحی (داور وسط)، بهرام حسینی‌نقوی و فرهاد خوشنواز (کمک داور) و رضا عادل (داور چهارم) برعهده دارند و ناظر بر کار تیم داوری را رامین عرفانیان انجام می‌دهد.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته 19 جام آزادگان تیم فوتبال الوند همدان با کسب 17 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در مقابل تیم پدیده شاندیز مشهد با کسب 29 امتیاز صدرنشین این گروه و یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر است.

در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران روز شنبه 26 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تیم‌های پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول