اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

برترین‌های هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی تجلیل شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هیئت‌های پزشکی ورزشی نقش به سزایی در تامین سلامت ورزشکاران دارند.

برترین‌های هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی افزود: هیئت‌های پزشکی ورزشی با توجه به رسالت خود یکی از هیئت‌های تاثیرگذار و پشتیبان برای هیئت‌های ورزشی دیگر هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های پزشکی ورزشی نقش مهمی در ارائه خدمات، تامین امنیت پزشکی ورزشکاران و سلامت دیگر هیئت‌های ورزشی دارند، تعامل هیئت‌های پزشکی با دیگر هیئت‌ها به منظور کاهش آسیب‌های احتمالی در ورزش را امری ضروری عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: تلاش برای جلوگیری از ظهور آسیب‌ها و پیشگیری از وارد شدن آسیب، مهار باشگاه‌ها و ورزشکاران نسبت به امر دوپینگ و استفاده از مواد نیروزا، نظارت بر تغذیه و بدنسازی ورزشکاران، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و درمانی از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که هیئت‌ پزشکی ورزشی باید مدنظر قرار دهد.

ملکی نقش بازرسین بهداشتی را در کنار هیئت‌های پزشکی ورزشی در نظارت و کنترل بهداشت عمومی اماکن ورزشی و تامین امنیت بهداشتی روانی در باشگاه‌ها را با اهمیت دانست و تصریح کرد: فلسفه اصلی ورزش، ایجاد شادابی، نشاط و سلامت جامعه است و به همین دلیل لازم است که بر عملکرد باشگاه‌ها و مدیران ورزشی نظارت جدی داشته باشیم.

وی همچنین با تاکید بر نقش مهم بازرسان ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌ها در اطلاع رسانی در خصوص بیمه ورزشی و تعهدات آن بر لزوم تلاش مسئولین و معاونین ورزش استان در جهت تسری بیمه و خدمات ورزشی  ورزشکاران در سالن‌های ورزشی اداره کل تاکید کرد.

در این همایش از روسای هیئت‌ پزشکی ورزشی شهرستان دلیجان، ساوه، محلات و روسای ادارات ورزش و جوانان ساوه، فراهان، دلیجان و اراک و روسای هیئت‌های ورزش همگانی، انجمن‌های ورزشی استان، هیئت‌ بدنسازی استان و ورزش روستایی تجلیل شد.

همچنین از برترین باشگاه‌های بانوان در عرصه پزشکی ورزشی شامل باشگاه طپش، راه سلامت، ایتا و آنسه و باشگاه‌های آقایان شامل آبی‌پوشان، استقلال و متقین تجلیل شد.

گفتنی است در این مراسم از قدرت‌الله ایوبی، شیدا فراهانی، بدری جنیدی، علیرضا شریفی، حسن شاه‌حیدری، ابراهیم آسنجرانی، محمد زکریایی، علی حیدری، محمد قاسمی، رضا صالحی، مریم امیدواری، عذری رضایی، معصومه رضایی، معصومه شکری، سحر شفیعی، میثم فراهانی و حسین اسکندری فعالترین پزشکیاران استان تجلیل شد.

انتهای پیام/87001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول