اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ادامه بی‌مهری به ورزشکاران مدال‌آور مازندران

قهرمانان طلایی رشته تکواندو دهه فجر حتی به استقبال خشک و خالی مسئولان راضی بودند ولی مورد بی‌مهری مسئولان کلاردشت قرار گرفتند.

ادامه بی‌مهری به ورزشکاران مدال‌آور مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاردشت، عباس عباسپور و حسن ردایی که به نمایندگی از مازندران در مسابقات قهرمانی تکواندو تهران حضور یافتند و توانستند مجموعا چهار مدال برای مازندران به ارمغان بیاورند امروز بدون حضور مسئولان و متولیان ورزش به کلاردشت بازگشتند.

عباس عباسپور قهرمان طلایی کشور در جمع خبرنگاران کلاردشتی گفت: به اتفاق حسن ردایی به نمایندگی از سوی مازندران در این دوره از مسابقات که با حضور قهرمانان هانمادانگ تکواندو 9 استان کشور در استان تهران برگزار شد توانستیم در رقابتی سخت به اتفاق مقام اول و دومی این رشته ورزشی تکواندو برسیم.

وی بیان داشت: حاصل تلاش‌ها کسب دو طلا و دو نقره‌ این دوره از رقابت‌ها بود.

وی بیان داشت: بعد از برگشت از مسابقات، حضور مسئولان محلی خسته ‌نباشید بزرگی بود برای ما؛ که ظاهرا این مدال‌ها و افتخار آفرینی چندان به چشم مسئولان محلی نیامد.

این قهرمان ورزشی با اشاره به افتخاراتی که در کارنامه ورزشی خود دارد، خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌ها در حال حاضر در شرایط نامناسب باشگاهی در حال تمرین هستیم.

عباسپور بیان داشت: مسئولان شهرستان کلاردشت و مرزن‌آباد از ورزشکاران و جوانانی که برای فرار از مشکلات اعتیاد و یا برای افتخارآفرینی استان تلاش می‌کنند حمایت شوند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: حمایت از ورزشکاران و جوانان باعث می‌شود نشاط و شادابی در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/2296/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول