اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور ارتقای دانش و آگاهی

ورزشکاران پاکدشتی آموزش امداد و نجات می‌بینند

واحد آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت به‌منظور ارتقای دانش و آگاهی ورزشکاران و مربیان، یک دوره کارگاه یک روزه آموزش امداد و نجات را برگزار کرد.

ورزشکاران پاکدشتی آموزش امداد و نجات می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ صبح امروز به منظور ارتقای دانش و آگاهی ورزشکاران و مربیان، واحد آموزش اداره ورزش و جوانان پاکدشت یک دوره کارگاه یک روزه آموزش امداد و نجات را برگزار کرد.

این کارگاه که با حضور جمعی از ورزشکاران شهرستان پاکدشت از صبح امروز در حال برگزاری است، مباحث مرتبط با احیا، فوریت‌های پزشکی، تنفس مصنوعی و جلوگیری از خونریزی توسط کارشناسان حاضر ارائه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در حاشیه این کارگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از تداوم این کلاس‌ها برای کلیه هیئت‌های ورزشی خبر داد و اظهار داشت: حفظ سلامتی ورزشکاران در میادین ورزشی از مقوله‌هایی است که باید جدی تلقی شود.

کامران پازوکی گفت: با توجه به احتمال بروز مصدومیت در میادین و مسابقه‌های ورزشی و به‌منظور ارتقای ایمنی در ورزشکاران این دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده تا در صورت بروز اتفاقات ناخوشایند و در هنگام آسیب‌دیدگی و سوانح، مربیان و ورزشکاران تا قبل از حضور پزشک و یا انتقال به مراکز درمانی بتوانند اقدامات اولیه را به درستی انجام دهند.

به گفته وی، به شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی گواهینامه معتبر از سوی جمعیت هلال احمر استان تهران اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/2462/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول