اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کاشمر:

نیمه‌کاره ماندن پروژه‌های ورزشی مورد قبول ورزشکاران نیست

فرماندار شهرستان کاشمر با اشاره به عدم تکمیل پروژه‌های مختلف ورزشی در این شهرستان گفت: نیمه‌کاره ماندن پروژه‌های ورزشی مورد قبول ورزشکاران کاشمری نیست.

نیمه‌کاره ماندن پروژه‌های ورزشی مورد قبول ورزشکاران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان امروز در نخستین یادواره 30 شهید ورزشکار این شهرستان اظهار کرد: ناتمام ماندن استخر سرپوشیده کاشمر، نبود پیست دوومیدانی استاندارد، سالن ورزشی استاندارد با ظرفیت 20 هزار تماشاچی و سالن مناسب برای ورزش کشتی، ناتمام ماندن سالن‌های ورزشی در روستاهای ایور، قوژد، فدافن و شهر ریوش و 17 زمین ورزشی روباز روستایی از جمله پروژه‌های ورزشی کاشمر بوده که نیازمند تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل و راه‌اندازی است.

وی با تأکید بر اینکه کاشمر یکی از شهرستان‌های پیش‌رو استان در عرصه ورزش است، یادآور شد: فعالیت 40 هیئت ورزشی فعال در دو بخش آقایان و بانوان، 74 تیم فوتسال و فوتبال، 32 باشگاه ورزشی بخش خصوصی، 31 تیم والیبال آقایان و بانوان، 6 تیم بسکتبال و 27 تیم رزمی و کسب عناوین مختلف در رقابت‌های استانی و کشوری گواه قدمت ورزش و افتخارآفرینی جوانان این شهرستان است.

فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه کاشمر به عنوان تنها شهرستان در سطح استان خراسان رضوی دارای باشگاه خصوصی پینت‌بال با فعالیت 14 تیم در دو بخش آقایان و بانوان است، ادامه داد: در مرحله کشوری این مسابقات که یک ماه قبل در استان گیلان برگزار شد؛ بانوان کاشمری با افتخار عنوان قهرمانی مسابقات پینت‌بال کشور را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه باید درس جوانمردی، ایثار و ازخودگذشتگی را از شهدا آموخت، خاطرنشان کرد: همه شهدای ما ورزشکار بودند و یا علی گویان پا در راهی نهادند که امروز چراغ راهی برای جوانان و نسل‌های بعد از انقلاب شده است.

فروزان با اشاره به فعال بودن 6 گود باستانی و استقبال بی‌نظیر مردم از این ورزش اصیل ایرانی تصریح کرد: ورزشکاران این رشته پهلوانی به عشق مولایشان حضرت علی (ع) با ورود به گود باستانی به اجرای حرکات زیبای این ورزش اصیل می‌پردازند و درس ایثار و ازخودگذشتگی را فرا می‌گیرند.

فرماندار شهرستان کاشمر در پایان با تأکید بر اینکه به تنگناهای مالی در عرصه ورزش به خوبی آگاهی داریم، گفت: جوانان کاشمری به خوبی به این مهم واقفند و هیچ‌وقت گله ندارند اما استدعا دارند مسئولان برای فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی تلاش کنند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول