اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

نشست با وزیر ورزش برای رفع مشکلات ورزشکاران دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از نشست با وزیر ورزش و معاونین وی برای رفع مشکلات ورزشکاران این شهرستان خبر داد.

نشست با وزیر ورزش برای رفع مشکلات ورزشکاران دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره بزرگ ورزش محلات دشتستان اظهار داشت: برگزاری جشنواره ورزشی محلات موجب ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان شهر برازجان و شهرستان دشتستان شده و حرکتی پسندیده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ضرورت توسعه ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی، متولیان و مسئولان مربوطه باید نسبت به ترویج و فراهم کردن زمینه‌های اجرای چنین برنامه‌هایی اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدای محلات برازجان و استفاده از تمثال مبارک آنها در بین تیم‌ها و مسابقات، حرکتی قابل تحسین بود تصریح کرد: اگر جوانان و نوجوانان ما با اهداف و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری شهدای والامقام آشنا شوند می‌توانند در مسیر ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی حرکت کرده و قله‌های پیشرفت و تعالی را طی کنند.

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: سال گذشته کارگروه ورزش و جوانان در دفتر نماینده دشتستان تشکیل شده که نخبگان ورزشی شهرستان در آن عضویت دارند و تصمیم‌سازی و مشاوره‌های لازم برای پیگیری مشکلات جامعه ورزشی را ارائه می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون نشست‌های متعدد با وزیر ورزش و جوانان، معاونین و سایر مسئولان ورزشی مرکز کشور و استان بوشهر برای رفع مشکلات ورزشکاران شهرستان برگزار شده است.

موسوی‌نژاد افزود: همواره توجه ویژه‌ای به مقوله ورزش و فعالیت‌های جوانان داشته‌ایم و رایزنی و پیگیری‌های فراوانی برای رفع دغدغه‌های آنان انجام داده‌ایم و در این راه، یاری ورزشکاران و سایر مسئولان را می‌طلبیم.

در پایان لوح و هدایایی از سوی نماینده مردم دشتستان در مجلس و هیئت ورزش‌های همگانی به ورزشکاران، مربیان و تیم‌های برتر اهدا شد.

انتهای پیام/2452/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول