اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

رابطه بین اعضای خانواده اسلامی رابطه قدسی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در خانواده اسلامی رابطه بین اعضا رابطه عاطفی نبوده بلکه رابطه آنها یک رابطه قدسی است.

رابطه بین اعضای خانواده اسلامی رابطه قدسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی سبک زندگی به سیره پیامبر(ص) اظهار داشت: مسئله زوجیت در بین تمام موجودات قرار داده شده ولی زوجیتی که به تشکیل خانواده می‌انجامد زوجیت بین انسان‌ها است.

وی با بیان این‌که سبک زندگی، سبک زندگی فاطمی و علوی است، تصریح کرد: خانواده اسلامی یک قلب در درون سینه‌های متعدد است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که خانواده اسلامی محل ذکر و یاد خدا است، ادامه داد: رابطه بین اعضای خانواده اسلامی یک رابطه عاطفی نبوده بلکه یک رابطه قدسی است.

لطفیان یادآور شد: خانواده اسلامی مظهر گذشت و برخورد کریمانه است.

وی با بیان این‌که در زندگی امروزی فرمول عدد و رقم جایگزین برکت شده است، اضافه کرد: این اعداد و ارقام نتوانسته فرمول برکت را در زندگی انسان‌ها تامین کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در خانواده‌های قرآنی افراد برای خودشان شخصیت قائل شده و در همین راستا دیگران نیز برای آنها شخصیت قائل می‌شوند.

لطفیان با بیان این‌که خانواده مظهر عشق، مودت و صمیمیت است، متذکر شد: در حال حاضر مهارت‌های کلامی مسیر اشتباه خود را در زندگی زناشویی پیموده و سبب اختلاف در بین خانواده‌ها می‌شود.

وی با بیان این‌که در ابراز محبت به دیگران نباید خست به خرج دهیم، خاطرنشان کرد: امید است سبک زندگی اسلامی را وارد خانواده‌های دینی خود کرده و از مزایای بسیار آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/22481/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول