اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

زنده ‌ماندن رخداد‌های جهان اسلام رسالت بزرگ بر دوش مداحان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: زنده‌ ماندن رخدادهای بزرگ در جهان اسلام از ابتدا تاکنون یکی از رسالت‌های اصلی بر دوش مداحان و ذاکران اهل‌بیت است.

زنده ‌ماندن رخداد‌های جهان اسلام رسالت بزرگ بر دوش مداحان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان صبح امروز در جلسه کانون مداحان خراسان جنوبی با اشاره به ویژگی‌های مداح و ذاکر اهل بیت(ع) اظهار داشت: راستگویی مداح باید کانون صداقت و تسلیم مداح باید کانون تسلیم بوده و این جزو ویژگی‌‌های مداحان اهل‌بیت است.

وی با بیان این‌که مداحان و ذاکران اهل‌بیت رسالت بزرگی در پیش دارند، تصریح کرد: زنده ماندن رخداد‌ها  و جان‌فشانی‌های بزرگ در جهان اسلام از طریق مداحان صورت می‌گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: بعثت پیامبر(ص)، غدیر خم، محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، انقلاب اسلامی ایران و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) از جمله رخدادهای بزرگ است.

لطفیان با بیان اینکه صالحان امت می‌توانند امروز جزو لشکر امام زمان(عج) قرار گیرند، اضافه کرد: مداحان و ذاکران اهل‌بیت در درجه نخست باید به خودسازی خود پرداخته و سپس جامعه را در راستای به صلاحیت رساندن برای هم‌رکاب شدن با امام عصر(ع) ترغیب کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در حوزه مداحی در مقام تسلیم دچار ضعف‌ها و کاستی‌هایی هستیم که باید با الگوبرداری از سیره ائمه(ع) آن را از بین ببریم.

انتهای پیام/22481/ش10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول