اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

6 هزار سبد کالا در خلخال توزیع شد

فرماندار شهرستان خلخال گفت: تاکنون 6 هزار سبد کالای خانوار در شهرستان خلخال توزیع شده است.

6 هزار سبد کالا در خلخال توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در چهارمین جلسه تنظیم بازار شهرستان خلخال گفت: از اول موعد توزیع سبد کالای خانوار در شهرستان خلخال بیش از 6 هزار سبد کالایی در بین خانواده‌های خلخالی توزیع شده است.

وی با اشاره به وجود نزدیک به 28 هزار سرپرست خانوار در شهرستان خلخال ادامه داد: در شهرستان خلخال چهار فروشگاه و در هر بخش یک فروشگاه در حال توزیع سبد کالای خانوار است که انتظار می‌رود به هشت فروشگاه برسد.

فرماندار شهرستان خلخال عنوان کرد: تامین کالا، خدمت‌رسانی و جذب رضایتمندی مردم از مهمترین اهداف و وظایف دستگاه‌های مربوطه در تنظیم بازار است.

این مسئول با تقدیر از زحمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خلخال تصریح کرد: هدف اصلی دولت تدبیر و امید تامین معاش خانوار و نگاه به معیشت مردم است که با صبر مردمی و تلاش دست‌اندرکاران دولت در تمامی مجموعه‌های شهرستانی این امر به تحقق می‌پیوندد.

وی عنوان کرد: توزیع سبد کالا موجب رضایتمندی مردم شده و تلاش بر این است که در شهرستان خلخال با اضافه شدن تعداد فروشگاه، نظارت و تامین کالاها و اقلام اساسی سبد کالا از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خدمات‌دهی به اقشار مختلف مردم افزایش یابد.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: در طول ماه‌های گذشته بیش از 14 هزار و 629 فقره بازرسی از واحد‌های صنفی به وجود آمده که 294 پرونده تخلفاتی از بازار تشکیل و در‌‌ دستور کار اداره تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی قرار گرفته است.

احمدی ادامه داد: بحث نان جزو نیازهای اساسی خانوارهای فقیر و غنی در شهرستان بوده و انتظار می‌رود بازرسان و دستگاه‌های نظارتی با جدیت به امر کیفیت پخت، زمان پخت و تامین رضایت مردم از نان توجه داشته باشند.

وی گفت: برای حل مشکل بازار میوه و تره‌بار، مشکل کشاورزان منطقه در تامین اقلام کشاورزی و میوه شب عید، کشیک نوروزی و نمایشگاه فروش اقلام اساسی عید و سایر مشکلات مطرح شده در این جلسه کار‌گروه ویژه‌ای در روزهای آینده تشکیل و حل مشکل می‌شود.

احمدی افزود: پرداخت یارانه نقدی و سبد کالای خانوار از خدمات دولت بوده که پرداخت نقدی حذف نمی‌شود و مردم امیدوار باشند که دولت برنامه تامین معیشت مردم را در اولویت خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: باید سعی شود هیچ مشکلی در تامین نان مردم که یکی از نیازهای اساسی آنان است، به وجود نیاید.

انتهای پیام/62008/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول