اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

سبد اشتغال بهتر از سبد کالاست

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای توزیع یارانه و سبدکالا بین مردم بهتر است برای آنها اشتغال ایجاد کنیم.

سبد اشتغال بهتر از سبد کالاست

سیدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سبد کالا به شکلی کاملا نامناسب در حال توزیع بین مردم است و باید این سبد کالا به نحوی صحیح و محترمانه بین مردم توزیع شود.

وی افزود: توزیع یارانه و سبدکالا شاید برای شرایط کنونی به عنوان مسکنی تجویز شود ولی باید به فکر این موضوع بود که این سبدکالا تاثیر همیشگی بر خانواده‌های ایرانی نمی‌گذارد و باید به فکر برنامه‌ریزی کلان در راستای رفع مشکلات مردم باشیم.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط بوجود آمده در توزیع سبدکالا خاطر نشان کرد: در شهرهای خوزستان توزیع سبدکالا شرایط مناسبی ندارد و این وضع برگرفته شده از سایر شهرهای کشور است و باید در روش توزیع سبدکالا فکری اساسی شود و دولت روش را باید تغییر دهد.

حسینی با اشاره به اینکه بجای این روش‌های زودبازده باید به فکر کارهای بزرگ بود، تاکید کرد: مردم در شرایط کنونی مشکلاتی مانند اشتغال و بیمه عمومی دارند و سبدکالا تنها نیاز روزمره آنها را رفع می‌کند و باید فکری برای تغییرات اساسی در معیشت مردم کرد.

وی با تاکید بر اینکه شمول این سبد برای مردم نیز بسیار دارای اشکال است، گفت: دولت باید از مجاری دقیق و بر اساس شاخص‌های قابل اتکا افراد نیازمند به این سبدکالا را شناسایی کند و به آنها این سبد را اختصاص دهد و شرایط مانند سبد نخست کالا نباشد.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم حاضرند سبدکالا و یارانه خود را قطع کنند ولی فرزندانشان دارای شغل پایدار باشند و مشکلات بیمه‌ای خانواده‌ها برطرف شود.

وی تاکید کرد: باید با همدلی در راستای رفع مشکلات نخستین سبدکالا برطرف شود و در این زمینه نیاز است تا مشکلات شناسایی و آسیب‌شناسی شود.

انتهای پیام/72006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول