اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان خبر داد

توزیع 70 درصد سبد کالا در نهبندان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان از توزیع 70 درصد سبد کالا در این شهرستان خبر داد.

توزیع 70 درصد سبد کالا در نهبندان

رضا اردونی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان با ارائه گزارشی از روند جذب و توزیع سبد کالای رایگان در شهرستان اظهار داشت: تاکنون حدود 70 درصد سبد کالا بین شهروندان شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: بیش از 8 هزار و 400 سبد کالایی از مرکز استان جذب شده که از این میزان تاکنون 6 هزار و 200 سبد بین شهروندان شهری و روستایی توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان ادامه داد: برای دسترسی آسان‌تر مردم به سبد کالا هفت مرکز توزیع شهری و هفت مرکز توزیع روستایی پیش‌بینی شده است که مردم تا پایان سال فرصت دارند به این مراکز مراجعه کنند و سبد کالایی را دریافت کنند.

اردونی با اشاره به اینکه سبد کالایی اختصاص داده شده تا آخرین فرد مشمول تامین و توزیع خواهد شد از عموم مردم درخواست کرد تا از مراجعه همزمان به مراکز توزیع پرهیز کنند.

وی برگزاری نمایشگاه فروش بهاره، اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 93 و عرضه میوه تنظیم بازار شب عید را از دیگر موارد در دست اقدام در روزهای پایانی سال دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با مجموع اقدامات فوق‌الذکر آرامش نسبی در بازار در ایام پایانی سال ایجاد شود.

انتهای پیام/69015/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول