اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خبر داد

توزیع 8 هزار سبد کالا در آبیک

فرماندار شهرستان آبیک گفت: از 14 بهمن تاکنون، هشت هزار سبد کالا بین مردم شهرستان آبیک یعنی برای 35 هزار نفر جمعیت سبد کالا توزیع شده است.

توزیع 8 هزار سبد کالا در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک،عبدالحسین داداشی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: این اقدام و حسن تدبیر دولت گرچه با انتقادات و ناملایماتی همراه بود، ولی با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کمک به مردم صورت گرفت.

وی افزود: آموزش و پرورش گرچه متولی امر تجلیل از معلمان است ولی مسئولان ادارات مختلف می‌توانند اقدامات فرهنگی و تبلیغی موثر در خصوص حفظ شأنیت معلمان را داشته باشند.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در اسفند ماه ادامه داد: گرچه همه مردم به جامعه و قشرهای خاص تعلق خاطر دارند ولی مطلوب است برای فرهنگ‌سازی بهتر و بیشتر، مسئولان مربوطه تدابیر لازم را بیاندیشند.

فرماندار شهرستان آبیک همچنین به روز درخت‌کاری در اسفند ماه اشاره و خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید برای فرهنگ‌سازی کاشت درخت پای کار آمده و برای فرهنگ‌سازی در این زمینه گام بردارند.

داداشی تصریح کرد: مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک هم باید با تبلیغات گسترده در اماکن عمومی، مدارس، میعادگاه‌های نماز جمعه و روستاها در راستای ترویج کاشت درخت و فضای سبز تلاش کنند.

وی اضافه کرد: برای حفظ و حراست از درختان نیز مسئولان مربوطه، باید تدابیر لازم را بیاندیشند تا این سرمایه خدادادی به نحو احسن آبیاری و حفظ شود.

انتهای پیام/77006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول