اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم خبر داد

فعالیت 10 مرکز توزیع سبد کالا در سمیرم

فرماندار سمیرم گفت: با فعالیت 10 مرکز توزیع سبد کالا در سمیرم، تاکنون 9 هزار خانوار در این شهرستان سبد کالای حمایتی دریافت کردند.

فعالیت 10 مرکز توزیع سبد کالا در سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حامد منیری شامگاه جمعه با حضور در برخی  مراکز عرضه سبد کالا در شهرستان از روند تهیه و توزیع این اقلام بازدید کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور رفاه حال همشهریان برای دریافت سبد کالا، تعداد مراکز توزیع در شهرستان افزایش یافته است.

وی از فعالیت 10 مرکز توزیع سبد کالا در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در شهر سمیرم پنج مرکز و در هر یک شهرهای حنا، ونک، کمه و نیز روستاهای بیده و چهار راه یک مرکز اقلام سبد کالای حمایتی را بین مردم توزیع می‌کنند.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه  توزیع سبد کالای رایگان در این شهرستان در حال انجام است، تصریح کرد: تا این زمان بیش از 5 هزار خانوار در شهر سمیرم و حدود 4 هزار خانوار در شهر و روستاهای سمیرم سبد کالای حمایتی خود را دریافت کرده‌اند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: تاکنون هیچ مشکلی از روند توزیع در شهرستان گزارش نشده است و در کمال آرامش و امنیت در حال اجرا است.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با بیش از 120 روستا در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول