اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اجرای استاندارد اداره کل استاندارد قزوین:

واحد تولیدی شن و ماسه غیراستاندارد در قزوین پلمپ شد

رئیس اجرای استاندارد اداره کل استاندارد قزوین گفت: طی نیمه دوم بهمن ماه سال جاری واحد تولیدی شن و ماسه غیراستاندارد در قزوین پلمپ شد.

واحد تولیدی شن و ماسه غیراستاندارد در قزوین پلمپ شد

عذرا خانلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: طی نیمه دوم بهمن ماه سال جاری واحد تولیدی شن و ماسه با نام شهرداری اسفرورین در محدوده شهرستان بویین زهرا که بدون اخذ پروانه استاندارد مبادرت به تولید و فروش محصولات خود می‌کرد به دلیل نداشتن پروانه استاندارد و تولید و عرضه محصول غیراستاندارد و فاقد کیفیت پلمپ شده و خطوط تولید آن متوقف شد.

وی بیان کرد: برخورد با واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی بدون پروانه استاندارد و فاقد کیفیت در سال جاری باجدیت بیشتر در سطح استان ادامه دارد.

همچنین علیرضا دهقان‌نژاد مسئول طرح طاها اداره کل استاندارد قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ابراز کرد: در ادامه بازرسی از واحدهای صنفی استان قزوین در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری مقادیر قابل توجهی پنیر فتا بسته‌بندی شده با نام تجاری حمیل تولید شرکت صنایع غذایی حمیل جمع‌آوری شد.

وی افزود: این پنیرها به دلیل کیفیت پایین و نداشتن نشان استاندارد ملی ایران شناسایی و از سطح بازار استان قزوین جمع‌آوری شده است.

مسئول طرح طاها اداره کل استاندارد قزوین به هموطنان توصیه کرد: از مصرف هر گونه کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده مراتب را از طریق سامانه پیامکی 1000001517 و یا با شماره تلفن 1517 به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول